Who is Who in Ukraine Кто есть Кто в Украине Хто є Хто в Україні |
Шановні колеги, шановні народні депутати! Давайте, давайте піднімайтесь, уже пора братись до роботи. Тому що поки ви воюєте з мнімим фашизмом, фашисти, яких організував губернатор Миколаївської області Круглов, вчора 80 чоловік зі зброєю, з рушницями тяжко поранили п’ятьох працівників агрофірми Корнацького, скоювали рейдерські захвати і ніякої міліції немає, так як і до цих пір не можуть знайти ні одного, хто нападав на сім'ю Москаленків на протязі 2-3 років. Шановні, рейдерські захвати – це підготовка до виборів, тому що немає влади кандидата. Як немає кандидата, сьогодні треба знищити того кандидата, який має найвищий рейтинг в регіоні. Найвищий рейтинг, як би хто не боровся, які би способи не приймав, депутатом Верховної Ради там буде Корнацький. І ганьба вам, владі, яка не може забезпечити мирних людей, яка перетворила міліцію в озброєний загін Партії регіонів, а не захисників громадян України. Сьогодні рівень довіри з-за вашого партійного керівництва складає один відсоток. Сьогодні прірва між міліцією і населенням України, які займають бандити з рушницями, з пістолетами, з автоматами. Хто їх озброює і хто їх буде озброювати, і яка сьогодні є реакція, ніхто з владних сьогодні не заявив позиції. Знищити людину, не допустити її до парламенту – це вже було зроблено. ЦВК не могло порахувати, хоча перемогу зробив Корнацький. Тепер робиться рейдерськими захватами, бандитськими нападами, і це не поодинокі випадки. То чому ви про це не говорите, а говорите про мнімий фашизм? Я запросив всіх начальників СБУ і МВС, які дали мені відповідь, що жодного фашиста на території України немає. Проти кого ви воюєте? Воюйте проти бандитів, проти рейдерів, проти таких круглових, які одночасно є головою Партії регіонів Миколаївської області. Ганьба вам і ганьба вашим прислужникам! |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікШановні депутати, та ситуація, яка сьогодні сталася в українській державі із фінансової сфери – це є просто катастрофічно. Державний борг, ми бачимо, щороку все більше і більше зростає. На сьогоднішній день він складає 530 мільярдів гривень, це майже 69 мільярдів доларів - сукупний державний борг і гарантований державний борг в цілому. Якщо розділити цю суму на кожного українця, це кожен українець винен практично 14 тисяч гривень: маленький, дорослий, старий, пенсіонер, новонароджений українець, а він вже має на сьогоднішній день борг, який потрібно буде сплатити. Якщо цю суму боргу поділити на кожного працюючого українця, це вона становитиме порядку 24 тисяч гривень на кожного працюючого українця. Якщо сюди ще додати 162 мільярди гривень оцих позик українців щодо банківської системи, це ще додатково сума. В сумі вона сягає 34 тисячі гривень на кожного працюючого українця. Таким чином, якщо людина отримує мінімальну заробітну плату, йому потрібно буде працювати більше 3 років, щоб сплатити цей борг. А якщо людина отримує середню заробітну плату – це більше року. От до чого на сьогоднішній день під керівництвом Партії регіонів, уряду Азарова загнали економічну ситуацію в такий економічний борг, в оцю кабалу український народ. Тому ми розуміємо всю цю небезпеку, відповідальність, що сьогодні відбувається. Сьогодні дефіцит бюджету 50 мільярдів. Ми бачимо як роздуваються і збільшуються статті фінансування силових структур, в першу чергу оцієї Служби безпеки, МВС, судів, правоохоронних органів. Ця сума сягає вже більше 30 мільярдів гривень. В той же час, коли фінансування, наприклад, Збройних сил України взагалі не відбувається і щороку зменшується на 1 мільярд в цілому, а щодо закупівлі зброї і військової техніки, то з 15 мільярдів до 1 практично, 900 мільйонів гривень. В мене виникає запитання тоді, шановні депутати, а від кого тоді ми захищаємося, від власного народу чи від зовнішньої загрози? Таке враження, що уряд і ця банда боїться в першу чергу українців, власного народу. Вона переслідує сьогодні опозиціонерів, переслідує сьогодні патріотів. Сьогодні тягають їх по тюрмах і так далі. Тому ми бачимо, куди виділяється фінансування. В той же час щодо соціального захисту кошти не йдуть. Минулого року Україна витратила 92 мільярди на погашення державного боргу і на обслуговування державного боргу. 24 мільярди тільки щодо самого кредиту. Якби ці кошти дійсно були направлені на соціальні потреби, то були вдвічі профінансована медицина, освіта, навчальні заклади і так далі. Це би дало суттєвий розвиток і щодо інфраструктури на місцях. Адже на сьогоднішній день місцеве самоврядування найбільше страждає. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікНу, власне, ви знаєте, шановні колеги, про стан українських державних фінансів яскраво свідчать ті законопроекти, які останні пів року фракція Партії регіонів намагається протиснути через український парламент. Усі ці законопроекти свідчать про катастрофу: фінансові векселі, санаційний банк, заліки, квазі-гроші і тому подібне. Мова іде як раз саме про те, що фракція Партії регіонів і особисто, власне, Міністерство фінансів чітко усвідомлює катастрофічний стан українських фінансів. Було дуже дивно сьогодні почути, власне, доповідь голови Рахункової палати, яка яскраво, в принципі, розкладає ту катастрофу, яка сьогодні має місце в українській фінансовій системі. Натомість жодної реакції з боку офіційної державної влади на цю подію і на цю ситуацію немає. Ми знову слухаємо чергові байки, які, власне, навіть на тверезу голову не можуть сприймати, ви знаєте, представники Кабінету Міністрів. Через що, власне, ми спостерігали ту ганебну річ, яка відбувалася під час ранкового засідання і доповіді першого заступника міністра фінансів. Власне, вся ця ситуація однозначно свідчить про те, що єдина об'єктивна оцінка звіту про стан виконання українського бюджету за 2012 рік – це відставка уряду. Відставка уряду, який нездатний ні спрогнозувати український бюджет, ні забезпечити його наповнення, ні проконтролювати його виконання, ні, власне, навіть якісно прозвітувати стан українських фінансів. Отже, відставка уряду – це єдиний і найбільш логічний наслідок діяльності цього уряду в сфері виконання українського бюджету. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікШановний Ігор Григорович, шановні народні депутати! У цікавій та насиченій доповіді міністра фінансів, голови Комітету з питань бюджету, голови Рахункової палати України ми почули багато фактів, які втім не розкривають загальних невтішних тенденцій. Не має сенсу зупинятися на фіктивних макроекономічних показниках, які лягали в основу планування державного кошторису на 2012 рік. Так само як і немає сенсу зупинятися на тій фікції, яку зараз готують при складенні Постанови "Про основні напрямки державної бюджетної політики на наступний 2014 рік". Хотілося би відзначити кілька ключових фактів, які ми, на жаль, в сьогоднішніх доповідях не почули, і не почули причин цих явищ. По-перше, чому державний бюджет України недоотримав 33,5 мільярди гривень за минулий рік? А тому що не було виконано базових показників джерел надходження державного бюджету. Так, податок на додану вартість виконаний всього-на-всього на 84 відсотки. податок на акциз підакцизних товарів, що виробляються в Україні – на 88 відсотків. Податок на прибуток підприємств – на 95 відсотків. І, врешті-решт, рентна плата за нафту, що видобувається в Україні представниками олігархічних угрупувань, перш за все, – це жалюгідних 60 відсотків від запланованих показників. Що це означає? Це означає, що насправді видатково-дохідна частина державного бюджету, яка була створена фантазією українських урядовців і проголосована у цій верховній залі у цій, так би мовити, ситуації світової економічної кризи, на яку прийнято списувати всі прорахунки і огріхи адміністративно-управлінських рішень українського уряду не має нічого спільного з дійсністю. Також ми не почули ніяких пояснень з приводу фактичного краху системи казначейського обслуговування місцевих бюджетів. Адже у минулому році, не лише в четвертому кварталі наприкінці року, а й у третьому кварталі було фактично заблоковано оплату видатків органів місцевого самоврядування, усіх, крім зарплати та соціально захищених видатків. Таким чином не фінансувалися заходи з ремонту доріг, не фінансувалися видатки розвитку. І це все, звичайно ж, відбувалося в умовах блокування цілеспрямованого з боку Державної казначейської служби. Зрозуміло, коли кошти загального фонду місцевих бюджетів на оплату видатків блокувалися. Проте ніхто не пояснив, яким чином блокувалися спеціального фонду державного бюджету всупереч, перепрошую, місцевого бюджету всупереч 13 статті Бюджетного кодексу, яка передбачає конкретні джерела надходжень до цих видатків. Таким чином у минулому 2012 році було заблоковано і про саботовано не тільки ремонт та реконструкцію доріг комунального значення, наприклад, а і природоохоронні заходи, що надзвичайно болісно відбивається на територіальних громадах. Окремо треба сказати про діяльність фонду регіонального розвитку, на який у минулому році було виявлено аж 1 мільярд 600 мільйонів гривень. А в цьому році, поточному 2013 році і того менше, всього-на-всього 987 мільйонів, у пряме порушення вимог Бюджетного кодексу України, це є менше половини відсотка від видатків державного бюджету. Це означає, що в підсумку потреби місцевого самоврядування і місцевих громад в плані розвитку на інфраструктурного якогось покращення абсолютно нікого не цікавлять ні в цій, як я бачу сесійній залі, а ні в українському Кабінеті міністрів. Можна зробити також висновок, що Державний бюджет України на сьогоднішній день функціонує у наступному режимі. Коли бракує коштів для покриття видатків державного бюджету, беруться кредити на зовнішні запозичення. Коли бракує коштів місцевим бюджетам, тоді беруться казначейські позики. Що пропонує наше доблесне Міністерство фінансів натомість? А натомість воно пропонує такий механізм: казначейські векселі, а також здійснення видатків без запланованих бюджетних призначень, цьогоріч на суму у 50 мільярдів гривень. Окремим чином хочеться згадати і про податкові пільги горезвісні. Так минулого року Державний бюджет України недоотримав 7 мільярдів гривень податку на додану вартість внаслідок того, що певні суб'єкти господарювання отримали пільги на завезення медичного обладнання. Скажіть, будь ласка, шановні колеги, а від цього покращилась українська система охорони здоров'я? Чи може дешевшими стали ліки імпортного виробництва, які завозились в Україну повністю безконтрольно? Також заслуговує на увагу і те, яким чином у нас накопичувався, а потім погашався державний борг. За 2012 рік у нас 92 мільярди гривень було бездарно витрачено на погашення та обслуговування державного боргу. Уявімо собі, що цих видатків не треба було б здійснювати і 92 мільярди гривень могли б піти на українське сільське господарство, житлово-комунальну сферу, освіту, науку та культуру. Підсумовуючи, можу сказати, що фракція Всеукраїнського об'єднання "Свобода" категорично не сприймає бездарного управління державними фінансами, а відтак, не буде голосувати за постанову. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікЯ думаю, з трьох доповідей доповідь Рахункової палати дійсно заслуговує на увагу, бо це була доповідь фахівця, який реально розуміє куди йде країна. Лише декілька цифр і це цифр не опозиції, це цифри Рахункової палати. На виконання доходної частини бюджету 90 відсотків лише виконано, 10 відсотків не виконано. Виконання розхідної частини бюджету, лише 92 відсотки. ВВП, яке було заплановано фактично виконано в 20 разів менше, ви вдумайтесь, 3,9 заплановано, 0,2 виконано. Таким чином, майже 14 мільярдів гривень держава недоотримала тільки за рахунок невиконання показників по ВВП. Найстрашніша цифра, пригадайте 2008 рік, сільське господарство витягнуло тоді навіть в таких умовах країну, в умовах 2012 року падіння по сільському господарству – 4 з половиною відсотки. Такого країна вже не переживала останні 10 років. І це ще не все. Найстрашніші цифри, коли ми починаємо аналізувати кількість підприємств, які стали збитковими. Їх сьогодні вже, точніше, станом на 2012 рік тільки, кінець 2012 року, 40 відсотків. Тобто фактично 40 відсотків підприємств є такими, які визнані Міністерством фінансів, точніше, ні, Міністерство фінансів цього не визнає, а Рахунковою палатою як збиткові. І це ще не все. Набагато страшніші цифри, коли ми розуміємо баланс зовнішньої торгівлі. Фактично він зріс в 1,7 рази в порівнянні з попереднім роком. І то це був не найкращий рік. ми розуміємо, які це показники і куди вони тягнуть країну. При цьому ще цілий ряд показників, які розкриті Рахунковою палатою, повернуто гарантованих державою боргів. Ви вдумайтеся в це, 17 відсотків. Тобто кожен шостий кредит повернуто було в 2012 році. А ми після цього кажемо: "А де ж ці кошти?" І от тепер починаємо аналізувати наші успіхи. Кажуть, Євро 2012. Скажіть, будь ласка, чому та ж сама Рахункова палата виявила 3 з половиною мільярди гривень нецільового використання коштів тільки на будівництві аеропорту "Бориспіль"? Тільки будівництво одного аеропорту 3 з половиною мільярди гривень. І ви нам кажете і звітуєте про якісь успіхи? На мій погляд, те, що сталося з державним бюджетом в 2012 році, уряду треба звітувати не про виконання бюджету, а саме треба прозвітувати про невиконання бюджету, бо всі закладені цифри привели до того, що по даних Рахункової палати кожна третя програма цільова навіть не розпочата була в 2012 році. І знову-таки, я підкреслюю, це не найгірший рік, який тоді планувався. Ще гірша ситуація, що всі ці тенденції фактично перекочуються в 2013 рік. Що ми бачимо? Останні звіти Мінстату – це фактично хроніка війни. 10 відсотків падіння промислового виробництва – це в умовах зростання і стабільності? Що далі буде з країною? В цих умовах, на жаль, міністр фінансів не дає ніяких відповідей. Він констатує лише одну річ – це невдала кон'юнктура світових цін на метали і хімію. Та якщо тільки цим пояснювати ті нецільові десятки й десятки мільярдів гривень, які були використані в бюджеті, не цільове розкрадання пряме бюджету, ми фактично тоді тільки дамо відповіді на ці запитання. На жаль, Міністерство фінансів навіть не може оцінити реального стану речей. Ось чому опозиція ставила питання за наслідками 2012 року про те, що уряд Януковича повинен піти у відставку. Не може далі країна скочуватися кожен місяць в прірву, коли не можуть навіть встановити діагноз того, що відбувається. Саме тому фракція "Батьківщина" і наполягала на тому, щоб ми тут в цій сесійній залі провели відкриту чесну розмову, що далі робити. Які ж механізми пропонує уряд? Векселя, списання заборгованості енерго- і газовим холдингам. Це при тому, що наростання заборгованості населення вже досягло по комунальних платежах 14 мільярдів гривень. Фактично уряд і далі пробує ховатись за цифрами, не даючи відповіді на ключові запитання. Тому, пане Колобов, не дивно, що ваші працівники Міністерства фінансів, щоб врятуватися від цих цифр, розуміючи правду, заливають зеленим змієм свою реальну ситуацію, в якій знаходиться країна. Тому такий уряд далі триматися не може. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікШановний головуючий! Шановні народні депутати! Бюджет можна оцінювати з точки зору цільового спрямування коштів та їх ефективності. Але є інший аспект бюджету, - його збалансованість. І саме на цій частині, на цьому аспекті бюджету я хотів би детальніше зупинитись. Минулорічний бюджет вирізнявся унікальною нереальністю доходів. Фактичні доходи загального фонду Державного бюджету минулого року виявилися на 10 відсотків або на 33 мільярди гривень менше, ніж було затверджено Законом про бюджет. Нестачу коштів було покрито звичним, але не дуже небезпечним способом – нарощуванням боргів. Минулого року борги переростили на 42,4 мільярда гривень. Бюджетна політика минулого року знову повернула в сторону нарощування дефіциту і боргів. Перша версія бюджету передбачала дефіцит – 25 мільярдів гривень. 38 так званих поліпшень бюджету збільшили нестачу коштів до 38,8 мільярда гривень. У поданому нам звіті дефіцит бюджету надається вже в сумі 53,4 мільярда гривень або майже 4 відсотків ВВП. За моїми оцінками, реальна цифра дефіциту бюджету – 70 мільярдів гривень або 5 відсотків ВВП. Але і це ще не кінцева цифра. В цьому залі звучала сьогодні інформація, яку я хочу підтвердити. З середини минулого року на рахунках уряду не було коштів. Днями на казначейському рахунку уряду було 8 мільйонів гривень. У зв'язку з цим з минулого року ми стали стикатися з явищем несплати бюджетних зобов'язань, невиконання бюджетом зобов'язань за виконані роботи. Це не що інше, як дефіцит бюджету. У парламенті зараз гуляє кілька законів щодо векселів, ми сьогодні слухали їх. Якими збираються оформити бюджетні зобов'язання попереднього року. У зв'язку з поданим звітом я хотів би задати вам, всім нам, кілька простих питань. Яку цифру видатків ми збираємося затвердити сьогодні постановою, якщо векселями збираються оформити заборгованість минулого року? На видатки якого року будуть віднесені ті видатки, які збираються оформити векселями? На дефіцит бюджету якого року збираються віднести видатки, які збираються оформити векселями? Минулого року уряд відродив вкрай небезпечну дорогу нарощування боргів – життя в дефіцит. Минулій рік вже в історії. Про цю історичну тенденцію можна було б вже не говорити, якби не повторилась ситуація цього року. Бюджет цього року затверджений із зростанням на 9,2 відсотка загальний фонд державного бюджету. Ми вже маємо п'ять місяців або майже половину року, ми маємо фактичне зростання на 2,4 відсотка або в 4 рази менше. За моїми оцінками бюджет цього року не буде виконаний на 20-25 мільярдів гривень або дефіцит бюджету виявиться в півтора рази більше ніж затверджено законом. В таких умовах уряду слід припинити сіяти ілюзію в суспільстві про небачені ресурси, які збираються поділити під час чергового перегляду бюджету. Чесна, відповідальна перед країною, перед економікою, перед людьми політика вимагає зовсім іншого секвестру бюджету і закриття будь-яких лазівок уникнення оподаткування. П'ятий рік підряд я закликаю уряду зійти з дороги нарощування боргів, припинити затягувати борговий зашморг на шию українських громадян та її економіки. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Доброго дня, шановні колеги! Доброго дня, шановні виборці! Сьогодні від фракції ми будемо говорити про політичні переслідування і репресії, які відбуваються проти опозиції, проти Всеукраїнського об'єднання "Свобода", проти всіх людей, які мають свою позицію і не прогинаються під нинішній режим. На сьогоднішній день, я вже говорив про це з трибуни парламенту, вже близько півтора місяця, як в місті Києві триває полювання так зване на членів і прихильників Всеукраїнського об'єднання "Свобода", коли їх вистежують біля під'їздів групи людей, ми абсолютно розуміємо, що ці люди пов'язані з правоохоронними органами, б'ють кастетами, проламують їм черепи. І потім міліція ніяким чином не розслідує ці напади. І, власне, найцинічніше відбувається те, що Володимиру Карасю, який взагалі не є політичним активістом, у якого брат політичний активіст, якому черепом проломили голову, міліція кваліфікувала це як легкі тілесні ушкодження і нічого не розслідує. Сьогодні відбувається ескалація різних абсолютно надуманих кримінальних справ, які відкриваються проти активістів "Свободи". Зокрема в Києві, особливо по подіям 18 травня, влада все хоче перекрутити з ніг на голову. Тепер виявляється не оці бандити на чолі з Вадиком Румином винні у тих провокаціях і побитті журналістів, а сьогодні все перекручується. І виявляється, це активісти "Свободи" винні у тих провокаціях, а Вадик Румин сьогодні, як деякі журналісти його побачили, вільно ходить по Києву, по різним розважальним центрам, хоча він взагалі-то на підписці про невиїзд і має сидіти в Білій Церкві. Ось таке от правосуддя. Ми знаємо, яка сьогодні ситуація відбувається у місті Бровари під Києвом, де абсолютний беспредел триває, тому що там є місцевий князьок, феодал, масажист прем'єр-міністра, який там захопив парк. І люди, які там протестували проти цього парка, їх сьогодні посадили, "свободівці" у тому числі, їх сьогодні посадили під домашній арешт. І сьогодні суди виносять там рішення абсолютно неправосудні і злочинні під диктовку виконавчої влади. Сьогодні ми знаємо, які відбуваються події загалом по всій Україні, коли активістів тягають на допити, витягують із студентських гуртожитків, із їхніх квартир о 6 ранку, тягають воронки в кращих традиціях НКВД. Все це відбувається під прямою вказівкою нинішньої влади, утому числі як всі ті злочини, які відбуваються і робить влада, абсолютно не розслідуються і цинічно ігноруються. Зокрема хотів би сказати, що подіям у Тернополі, які відбулися 9 травня, де нібито, як говорять регіонали, побили ветеранів. До речі, там жодного ветерана не було, там 9 людей пройшли через арешти, у той час, як прокуратура визнала, що саме активісти "Свободи", у тому числі депутати були постраждалими. У той же час жодний міліціонер не був притягнутий до жодної навіть дисциплінарної відповідальності. А, в той же час, в місті Дніпропетровську, де люди зібрались на вшанування жертв Другої світової війни без тоталітарних символів, їх брутально побили місцеві бандити і після цього ніхто не поніс жодного покарання. Сьогодні по всій Україні відбуваються різноманітні провокації проти "Свободи". Ми знаємо вже ситуацію, яка була в Черкасах, коли за прямою вказівкою, під прикриттям місцевої адміністрації, зокрема губернатора так званого Тулуба і його заступників, група молодиків в футболках з надписом "Бий жидів!" розгулювала по місту, намагалася виставляти з себе свободівців. У той же час ми це все зафіксували, ми це все задокументували, але цей факт розпалювання міжнаціональної ворожнечі жодним чином не був помічений і не розслідуваний правоохоронними органами. Тому я хочу звернутися до представників єврейської громади, зокрема, які там хочуть збирати в кінці цього місяця європейський єврейський парламент. Звернуть увагу, будь ласка, на ці факти, як влада не хоче розслідувати факти таких антисемітських дій. Ще хотілося би сказати, що є нова технологія, яку сьогодні застосовує влада. Ну, власне, це в їхніх традиціях. Так звані, пам’ятаєте, були в 50-х-40-х роках спецбоївки НКВД, які по Західній Україні ходили, перевдягалися в упівців, знищували мирне населення і робили це нібито від імені повстанців. Так от сьогодні цю технологію далі застосовує влада. А все дуже просто. Збирають своїх гопників, які нападають на журналістів, які нападають просто на людей, нібито при цьому там кричать якісь націоналістичні гасла і потім це виставляється як поведінка націоналістів. До речі, хочу сказати, особливо журналістам, повірте, в нас є інформація, що це не перша провокація, яка відбулася в Києві з журналістом Георгієм Ерманом, це буде продовжуватися, саме такими діями вони будуть діяти і тому будьте уважні, не сприймати ці провокації, знайти, що це робить влада для того, щоб дискредитувати «Свободу». Тому на останок хотілося б сказати ще одне. Зараз відбувається наступ на одне з базових демократичних прав – право на мирні збори. Сьогодні влада хоче забороняти мирні збори, пікети, демонстрації, зокрема, нову таку ініціативу придумали, виявляється, не можна тепер ходити, планують вони таке зробити, щоб не можна було ходити на акції в медичних масках, шарфах і в капюшонах. Ну, по-перше, не вам нам вказувати як нам вдягатися, це, по-перше, і громадянам як вдягатися. А, по-друге, я розумію, що ці хлопці і дівчата в масках, яких ви репресуєте, б'єте і саджаєте в тюрму, це ваш жахливий нічний кошмар. Але, повірте, будьте уважні, це ті люди, які будуть майбутніми міністрами і майбутніми депутатами, тому що це люди, які борються за справедливість, які ходять на ці акції не за "бабло" і, повірте, які помстяться вам за цей весь беспредел і маразм, який ви сьогодні робите. І як казав Микола Міхновський, засновник українського націоналізму: "Кожен, у кого не спідлене серце, той озветься до нас, а в кого серце спідлене, до того озвемося ми". Слава Україні! Ключевые слова: Репрессии, Провокации. |
|
Шановні колеги, впевнений, що не потрібно розказувати, що в Україні дійсно на сьогоднішній день склалася критична ситуація. Стан економіки, як говорив попередній доповідач, дійсно жахливий. І соціальних зобов'язань, які лада взяла на себе, не виконує. На цьому плані рівень довіри до влади стрімко падає. А готовність громадян до протестів зростає. Більш чверті громадян заявляють, що готові вийти на вулицю. Приклад Туреччини показує, що приводом може стати будь-що і достатньо буде маленької іскри. Влада, яка звикла до безвідповідальності і до безкарності дає приводи щодня. На сьогоднішній день розповсюджуються чутки про якихось там "тушок". Так, дійсно, на депутатів опозиційних є великий тиск. Великий тиск на родичів, друзів. Розповсюджуються чутки, що у фракції "УДАР" є так звані "тушки". Я ще раз хочу заявити, це – провокація. І фракція "УДАР" залишається монолітною. Також поширюється тиск на громадських активістів. Зокрема, кричущий факт протиправних дій щодо керівника броварської організації партії "УДАР". Спочатку його позбавили адвокатської ліцензії, погрожували, а потім – спалили машину за те, що він захищав громадських активістів, які протестували проти знищення парку. Відповідні матеріали ми передаємо до Генеральної прокуратури. Настав час для дуже серйозної розмови. І також настав час для відповідальних рішень. Саме тому вимагаємо, щоб Президент перестав ховатись і зневажати людей. Він повинен виконати свій обов’язок – особисто представити бачення розвитку країни і провести змістовну дискусію тут, в парламенті, з депутатським корпусом. Однак, ми бачимо, що Президент такого бажання не має. Його не цікавить результат, бо він не зацікавлений, щоб парламент працював як незалежний законодавчий орган. Тому ми переконані, кулуарна зустріч лідерів опозиційних фракцій з Президентом Януковичем в Адміністрації Президента не має сенсу і не вирішить жодної проблеми. Найкращим способом забезпечити роботу парламенту залишається діалог. У нас єсть приклад цього – підготовка законів, необхідних для європейської інтеграції і безвізового режиму з Європейським Союзом, над ними працювала робоча група з представників влади та опозиції, вносились всі необхідні зміни і тоді ці закони отримають навіть конституційну більшість в залі. Ми вимагаємо запровадити цю процедуру ля усіх законів, важливих для економіки, соціальної політики та прав людини. Група з рівним представництвом від влади і опозиції повинна готувати ці законопроекти о розгляду, тоді робота, тільки тоді, робота буде результативною. І тоді не виникатиме підстав для блокування парламенту, коли не будуть протягувати по кілька разів вексельні схеми, щоб замінити гроші папірцями. Не буде шахрайства із призначенням виборів, і не буде робота парламенту співучасником позбавлення депутатів депутатського мандату. Парламент повинен працювати не над лобістськими законами, вигідними оточенню Президента, а над тими, які на сьогоднішній день необхідні людям. Ключевые слова: Виктор Янукович, Репрессии. |
|
Я хотів би почати цей виступ з цифр. Вчора відбулось ще одне покращення, це покращення, яке передбачає мінус 10 відсотків промислового виробництва. Падіння промислового виробництва в Україні за останніх 5 місяців склало 10 відсотків і, до речі, це по тим територіям, і по тим регіонами, де Партія регіонів, як партія, яка має найбільший промисловий капітал має підтримку і має свої компанії. Шановна більшість, ми звертаємось до вас, що відбувається в країні, ви звільняєте людей, ви закриваєте заводи, ви зменшуєте ВВП країни, ви зменшуєте можливість для України розвивати українську економіку. Друге. Ми до Президента Януковича маємо неймовірно важливе питання, яке стосується європейської інтеграції України. В рамках цього питання є 3 тези і 3 пункти, які повинні бути виконані. І я розпочну з одних, з основних пунктів – це пункт щодо зупинки політичних переслідувань та звільнення Юлії Тимошенко. Це питання постане на нашій зустрічі і ми хочемо, щоб Віктор Янукович дав чітку відповідь коли і в які терміни буде вирішені 3 критерії для підписання угоди з Європейським Союзом і в якій спосіб Юлія Тимошенко буде звільнена. Окремо хочу зазначити, що стан здоров’я Юлії Тимошенко є сьогодні загрозливий і для того, щоб вирішити це питання необхідно надати медичну допомогу Юлії Володимирівні за межами України. І ми окремо також будемо звертатися до всіх міжнародних інстанцій і українських, щоб надати можливість отримати медичну допомогу Юлії Тимошенко за кордоном. Третє. У нас стоїть питання виборів. І я окремо би зараз хотів наголосити про те, що опозиція наполягає на проведенні виборів виключно в той період, коли ми можемо запросити іноземних спостерігачів, коли ми можемо мобілізувати наших спостерігачів, коли влада не буде використовувати адміністративний ресурс так як вона використовує літом, тоді, коли ми можемо провести чесні і прозорі вибори. Проведення чесних і прозорих виборів повинно відбутися в ті терміни, які визначені комітетом про проведення всіх дочасних виборів, а саме 27 жовтня поточного року. Мова йде про проведення виборів як на 5 округах, де в опозиції вкрали перемогу, так само мова йде про проведення виборів в місті Києві, Київського міського голови та Київської міської ради. Це те питання, яке не вирішується тут, в стінах Верховної Ради України, а це те питання, яке повинен вирішити Президент України Віктор Янукович і дати вказівку своїй більшості проголосувати за це. Опозиція неодноразово наполягала на прийнятті відповідних постанов, але це не відбулося, проте влада вже сьогодні почала підготовку до проведення виборів. Так, наприклад, в 132 окрузі на Миколаєві, на якому під час парламентської кампанії Аркадій Корнацький виграв вибори і на якому Аркадій Корнацький отримав неймовірну підтримку миколаївців, сьогодні вранці була відправлені бригада з 120 бритоголових, які захоплюють його підприємство, які знищують його компанію і які вже сьогодні борються за те, щоб Аркадій Карнацький по цьому округу не йшов і за те, щоби кандидат від влади пройшов і по цьому, і по іншим округам. Хочу вважати і прошу, пане Голово, вважати це моїм депутатським запитом до Генерального прокурора України, міністра внутрішніх справ України та Голови Служби безпеки України. Зупиніть політичні переслідування по відношенню до опозиції. Ви порушуєте десятки кримінальних справ для того, щоби перетягнути людей в свою більшість, для того, щоб заставити людей голосувати по-іншому, для того, щоби сфальшувати вибори, для того, щоби знищити в Україні демократію. Ми як опозиція будемо боротися за кожного депутата, за кожного українця, який голосував за цього депутата, і будемо боротися за українську демократію, а саме за право народу України керувати в своїй державі. І ваша міліція, прокуратура і суд, і ваші гроші, які ви вкрали з державного бюджету вам не допоможуть утриматись у владі. Ключевые слова: Юлия Тимошенко, Выборы, Репрессии, Киев. |
|
Про денонсацію угоди з Республікою КіпрШановні народні депутати, кожна країна, яка поважає свою економіку, має перелік країн, так званих офшорних країн, угоди з якими підлягають додатковій перевірці і додатковому оподаткуванню. Країна Кіпр є типовою офшорною державою. Навіть після вступу до Європейського Союзу вони повністю залишили схему ухиляння від оподаткування, шляхом, фактично, нульової ставки оподаткування прибутку та приросту капіталу. Вони роблять це шляхом бази старих компаній, пояснюючи, що закон не має зворотної сили, і старі компанії мають всі ці офшорні привілеї. І саме та криза банківська, яка вибухнула на Кіпрі, має причиною саме те, що ця держава відмовилася, незважаючи на вимогу Європейського Союзу, піти за схемою нормального цивілізованого оподаткування. Незважаючи, що це все відомо всім економістам, ті, хто займається питаннями оподаткування, фінансами, в Україні наполегливо продовжують приховувати офшорну схему з Кіпром. Всі олігархи українські або починали, або і зараз мають компанії на Кіпрі. Всі оборудки, величезні мільярдні, використовують ці структури. І чинна влада дивним чином продовжує закривати на це очі. Тому що саме їхні рахунки знаходяться на Кіпрі, і їхні компанії знаходяться на Кіпрі. І сьогодні вони нам розповідають, що нема коштів у держави на елементарне – на лікування, нема коштів у держави на ліки для дітей, які вмирають. Нема! Нема коштів на пенсії, і пенсійний вік вони підвищують. В той же час виведено за два роки біля 70 мільярдів доларів через офшорні схеми. Ця сума еквівалентна сумі зовнішнього боргу України. І це блюзнірство говорити, що нема коштів, коли кошти, зрозуміло, де є. Чітко, конкретно зафіксовано, це є факт, і проти цього факту вони нічого не можуть сказати. Наступне, шановні друзі. Коли тут, з цієї трибуни, мій колега Терьохін двічі доповідав пропозицію щодо голосування, наш уряд Юлії Тимошенко вносив пропозицію щодо денонсацію цієї угоди. Партія регіонів і комуністи не голосували, тому що їхні рахунки знаходяться там. І сьогодні, коли ви говорите, що у вас немає бюджетних коштів, є механізм їх отримати. І голосуванням за денонсацію цієї угоди буде чітко зафіксовано, хто хоче фінансувати бюджет, хто хоче фінансувати соціальну сферу, хто хоче виривати економіку України з кризи, а хто хоче ховати свої гроші в офшорних зонах. Ми вимагаємо, фракція "Батьківщина", негайно проголосувати за закони, які внесені, і поставити крапку на цих офшорних брудних схемах. Ключевые слова: Государственный бюджет, Коррупция, Кипр. |
Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 31 32 33 34 
На этой странице вашему вниманию в хронологическом порядке представлены наиболее интересные выступления депутатов Верховной Рады Украины на заседаниях парламента. Гиперссылки на имени депутата, ключевых словах, названии фракции и закона ведут на страницы, на которых отобраны, соответственно, выступления данного депутата, выступления по теме данного ключевого слова, выступления членов данной фракции и выступления по теме обсуждения данного закона или постановления Верховной Рады. Эта информация также доступна в формате RSS.