Who is Who in Ukraine Кто есть Кто в Украине Хто є Хто в Україні |
Щодо збільшення видатківШановні колеги, таке враження, що ми живемо з вами в багатющій країні і не знаємо куди дівати гроші. Не виплачуються заробітні плати, колосальна заборгованість сьогодні бюджетникам – раз. Не виплачуються кошти чорнобильцям, афганцям, багатьом іншим. А ми впадаємо і парламент у тому числі, в якесь "фінансове безумство". Даруйте мені, хто вигадав цей липовий абсолютно проект. Для того, щоби "промолотити" ці гроші? Набудували майданчиків вертолітних на які ніхто не сідає, бо хтось пояснив Президентові, що вертоліт – це більш небезпечно, ніж їздити машиною. Що ми робимо? Троєщина: 400 тисяч людей живе на Троєщині і немає метро! Скільки років обіцяють людям, що ось, ось, хтось додумався проголосити зараз, я не знаю чи ви про це знаєте, оголосили конкурс на назви станцій на Троєщину? Жодного нема і жодного метра на метро не проведено, а вони оголосили конкурс сьогодні на ці. Скільки ми можемо брехати вже людям? Через те, "Батьківщина" не дасть жодного голосу за цей законопроект. Що, така велика проблема є добратися сьогодні до Борисполя? Кому це так пече сьогодні? Знову ті гроші примолотити. Ми набудували стадіонів, які сьогодні стоять порожні, абсолютно, їх ніхто не використовує, це марнотратство, це фінансове безумство. Зупиніться вже, врешті-решт, протягувати через Верховну Раду, маючи більшість, закони, корупційні закони, у яких відкати, перекати і тому подібне. Ми не будемо за цей законопроект голосувати і вам не радимо, за ним просто стоять чиїсь дуже жирні обличчя, які чекають і потирають руки як ці гроші потім будуть промолочені. За нього голосувати не можна ні в якому випадку. Ключевые слова: Государственный бюджет, Коррупция. |
|
Щодо збільшення видатківДаним законопроектом пропонується виділити фінансування на сплату страхового внеску по кредиту, який збираються залучити від Експортно-імпортного банку Китаю. Тобто, ці роботи щодо створення аероекспресу, повітряного експресу, будуть, цей кредит буде спрямований на закупівлю товарів, послуг у Китаю. Тобто цим законопроектом планується забезпечити робочі місця в Китаї, не в Україні. в той же час у нас є Крюковський вагонобудівний завод, який виготовляє потяги і може виготовити потяги для даного проекту. Немає проблеми нашим підприємствам добудувати залізну дорогу, немає проблеми нашим підприємствам зробити два мостових переходи. Хочу ще звернути увагу шановних депутатів, що одна з трьох головних функцій держави в економіці – це забезпечення ефективного використання ресурсів. І держава повинна втручатись лише там, де ці роботи не може виконати приватний сектор. Даний проект може виконати приватний сектор, можна було надати права на будівництво цього шляху в концесію приватним компаніям. І непотрібно було б в такий скрутний час, в час бюджетної кризи, використовувати бюджетні кошти. Тому закликаю всіх голосувати проти цього неефективного закону. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Щодо збільшення видатківШановний пане Голово, шановні депутати, сьогодні ми хочемо знов створити такий як прецедент в державі, де сьогодні в казначействі знаходиться 2-3 мільйони гривень. Ми хочемо перерахувати за виконані роботи на експрес. Ми вже сьогодні закупили "Хюндаі", ми сьогодні побудували стадіони, які не потрібні в місті Львові, не обслуговує їх ніхто. Ми сьогодні зробили дороги, які вже на протязі, за один рік часу змив дощ і змило снігом. І сьогодні ми хочемо знову таким шляхом добавити нашим олігархам 212 мільйонів гривень для того, щоб збудувати. Ми би хотіли заслухати, і ми неодноразово зверталися до Прем'єра, до Кабінету Міністрів, щоб почути звіт про виконання цих робіт, який… і ефективне використання коштів, які були витрачені на Євро-2012. Було заплановано, колись пан Каськів говорив: 120 мільярдів – це будуть інвестиції. А державних інвестицій повинно було бути 16 мільйонів з них. А коли ми отримали все на оборот, що державних інвестицій стало б 120 мільярдів. І куди ділися кошти ми сьогодні так і не почули ні одного разу звіту. Так що в нас є сьогодні пропозиція, хватить дерибанити, хватить прославляти Україну тільки тим, що ми її вже прославили на весь світ, що ви є великі спеціалісти бо дерибану державних коштів і державного бюджету. Я прошу вас всіх схаменутися, оприділитися з коштами і не витрачати їх куди попало, а тим більше для сьогодні для тих робіт, як вже були виконані такими структурами, як наприклад, "Альтком" чи структурами, які наближені сьогодні до пана Каськіва. Ключевые слова: Коррупция, Государственный бюджет. |
|
Сказати, шановні народні депутати, сказати, що я вражений сьогоднішнім днем, це нічого не сказати, мені рідко випадало в своїй долі слухати стільки і чути стільки непрофесійних рішень. Мій виступ не має відношення до цілі, до якої хоче спрямувати кошти державного бюджету. Я тільки вражений, що ви ділите. Мені важко зрозуміти що. Я хотів би нагадати деякі цифри того, що відбувається в Україні. Минулого року бюджет України, загальний фонд складав 288 мільярдів гривень. На цей рік Законом "Про бюджет" затверджено доходи 322. Це майже на 10 відсотків більше. Пройшло півроку, називаю вам цифри виконання. Минулого року за півроку отримано доходів 142 мільярди. За цей рік, половину – 141, приріст – 0,6. Це означає, що ми йдемо з недовиконання бюджету з діркою додатковою 30 мільярдів гривень. Насправді ситуація ще гірша. Чому? Планом на рік передбачено, що Національний банк перерахує до державного бюджету 16 мільярдів гривень, по 4 мільярди в квартал. Пройшло півроку, він перерахував 10 мільярдів. Якщо зробити корекцію на цей показник, то доходи бюджету зменшились. В червні ситуація різко погіршилася. Доходи бюджету впали на 7,5 відсотків. В мене виникає питання: куди ви ведете країну? Називаю вам ще цифри. Дірка бюджету, яка затверджена законом – 50 мільярдів гривень. 30 мільярдів – невиконання бюджету по доходах, це 80 мільярдів, плюс 50 мільярдів державних гарантій. Схаменіться! В нас борг 550 мільярдів гривень. Цього року ви плануєте додати ще 100 мільярдів. Зупиніться нарощувати борги. Країна потребує перегляду бюджету. Країна потребує секвестру видатків бюджету, а не нарощування доходів. Країна потребує закриття податкових схем. І не таких схем, як ви прийняли рішення по Кіпру. Я пропоную повернутися до професійних економічних рішень. Країна в дуже непростій економічній ситуації. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікШановні депутати, та ситуація, яка сьогодні сталася в українській державі із фінансової сфери – це є просто катастрофічно. Державний борг, ми бачимо, щороку все більше і більше зростає. На сьогоднішній день він складає 530 мільярдів гривень, це майже 69 мільярдів доларів - сукупний державний борг і гарантований державний борг в цілому. Якщо розділити цю суму на кожного українця, це кожен українець винен практично 14 тисяч гривень: маленький, дорослий, старий, пенсіонер, новонароджений українець, а він вже має на сьогоднішній день борг, який потрібно буде сплатити. Якщо цю суму боргу поділити на кожного працюючого українця, це вона становитиме порядку 24 тисяч гривень на кожного працюючого українця. Якщо сюди ще додати 162 мільярди гривень оцих позик українців щодо банківської системи, це ще додатково сума. В сумі вона сягає 34 тисячі гривень на кожного працюючого українця. Таким чином, якщо людина отримує мінімальну заробітну плату, йому потрібно буде працювати більше 3 років, щоб сплатити цей борг. А якщо людина отримує середню заробітну плату – це більше року. От до чого на сьогоднішній день під керівництвом Партії регіонів, уряду Азарова загнали економічну ситуацію в такий економічний борг, в оцю кабалу український народ. Тому ми розуміємо всю цю небезпеку, відповідальність, що сьогодні відбувається. Сьогодні дефіцит бюджету 50 мільярдів. Ми бачимо як роздуваються і збільшуються статті фінансування силових структур, в першу чергу оцієї Служби безпеки, МВС, судів, правоохоронних органів. Ця сума сягає вже більше 30 мільярдів гривень. В той же час, коли фінансування, наприклад, Збройних сил України взагалі не відбувається і щороку зменшується на 1 мільярд в цілому, а щодо закупівлі зброї і військової техніки, то з 15 мільярдів до 1 практично, 900 мільйонів гривень. В мене виникає запитання тоді, шановні депутати, а від кого тоді ми захищаємося, від власного народу чи від зовнішньої загрози? Таке враження, що уряд і ця банда боїться в першу чергу українців, власного народу. Вона переслідує сьогодні опозиціонерів, переслідує сьогодні патріотів. Сьогодні тягають їх по тюрмах і так далі. Тому ми бачимо, куди виділяється фінансування. В той же час щодо соціального захисту кошти не йдуть. Минулого року Україна витратила 92 мільярди на погашення державного боргу і на обслуговування державного боргу. 24 мільярди тільки щодо самого кредиту. Якби ці кошти дійсно були направлені на соціальні потреби, то були вдвічі профінансована медицина, освіта, навчальні заклади і так далі. Це би дало суттєвий розвиток і щодо інфраструктури на місцях. Адже на сьогоднішній день місцеве самоврядування найбільше страждає. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікНу, власне, ви знаєте, шановні колеги, про стан українських державних фінансів яскраво свідчать ті законопроекти, які останні пів року фракція Партії регіонів намагається протиснути через український парламент. Усі ці законопроекти свідчать про катастрофу: фінансові векселі, санаційний банк, заліки, квазі-гроші і тому подібне. Мова іде як раз саме про те, що фракція Партії регіонів і особисто, власне, Міністерство фінансів чітко усвідомлює катастрофічний стан українських фінансів. Було дуже дивно сьогодні почути, власне, доповідь голови Рахункової палати, яка яскраво, в принципі, розкладає ту катастрофу, яка сьогодні має місце в українській фінансовій системі. Натомість жодної реакції з боку офіційної державної влади на цю подію і на цю ситуацію немає. Ми знову слухаємо чергові байки, які, власне, навіть на тверезу голову не можуть сприймати, ви знаєте, представники Кабінету Міністрів. Через що, власне, ми спостерігали ту ганебну річ, яка відбувалася під час ранкового засідання і доповіді першого заступника міністра фінансів. Власне, вся ця ситуація однозначно свідчить про те, що єдина об'єктивна оцінка звіту про стан виконання українського бюджету за 2012 рік – це відставка уряду. Відставка уряду, який нездатний ні спрогнозувати український бюджет, ні забезпечити його наповнення, ні проконтролювати його виконання, ні, власне, навіть якісно прозвітувати стан українських фінансів. Отже, відставка уряду – це єдиний і найбільш логічний наслідок діяльності цього уряду в сфері виконання українського бюджету. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікШановний Ігор Григорович, шановні народні депутати! У цікавій та насиченій доповіді міністра фінансів, голови Комітету з питань бюджету, голови Рахункової палати України ми почули багато фактів, які втім не розкривають загальних невтішних тенденцій. Не має сенсу зупинятися на фіктивних макроекономічних показниках, які лягали в основу планування державного кошторису на 2012 рік. Так само як і немає сенсу зупинятися на тій фікції, яку зараз готують при складенні Постанови "Про основні напрямки державної бюджетної політики на наступний 2014 рік". Хотілося би відзначити кілька ключових фактів, які ми, на жаль, в сьогоднішніх доповідях не почули, і не почули причин цих явищ. По-перше, чому державний бюджет України недоотримав 33,5 мільярди гривень за минулий рік? А тому що не було виконано базових показників джерел надходження державного бюджету. Так, податок на додану вартість виконаний всього-на-всього на 84 відсотки. податок на акциз підакцизних товарів, що виробляються в Україні – на 88 відсотків. Податок на прибуток підприємств – на 95 відсотків. І, врешті-решт, рентна плата за нафту, що видобувається в Україні представниками олігархічних угрупувань, перш за все, – це жалюгідних 60 відсотків від запланованих показників. Що це означає? Це означає, що насправді видатково-дохідна частина державного бюджету, яка була створена фантазією українських урядовців і проголосована у цій верховній залі у цій, так би мовити, ситуації світової економічної кризи, на яку прийнято списувати всі прорахунки і огріхи адміністративно-управлінських рішень українського уряду не має нічого спільного з дійсністю. Також ми не почули ніяких пояснень з приводу фактичного краху системи казначейського обслуговування місцевих бюджетів. Адже у минулому році, не лише в четвертому кварталі наприкінці року, а й у третьому кварталі було фактично заблоковано оплату видатків органів місцевого самоврядування, усіх, крім зарплати та соціально захищених видатків. Таким чином не фінансувалися заходи з ремонту доріг, не фінансувалися видатки розвитку. І це все, звичайно ж, відбувалося в умовах блокування цілеспрямованого з боку Державної казначейської служби. Зрозуміло, коли кошти загального фонду місцевих бюджетів на оплату видатків блокувалися. Проте ніхто не пояснив, яким чином блокувалися спеціального фонду державного бюджету всупереч, перепрошую, місцевого бюджету всупереч 13 статті Бюджетного кодексу, яка передбачає конкретні джерела надходжень до цих видатків. Таким чином у минулому 2012 році було заблоковано і про саботовано не тільки ремонт та реконструкцію доріг комунального значення, наприклад, а і природоохоронні заходи, що надзвичайно болісно відбивається на територіальних громадах. Окремо треба сказати про діяльність фонду регіонального розвитку, на який у минулому році було виявлено аж 1 мільярд 600 мільйонів гривень. А в цьому році, поточному 2013 році і того менше, всього-на-всього 987 мільйонів, у пряме порушення вимог Бюджетного кодексу України, це є менше половини відсотка від видатків державного бюджету. Це означає, що в підсумку потреби місцевого самоврядування і місцевих громад в плані розвитку на інфраструктурного якогось покращення абсолютно нікого не цікавлять ні в цій, як я бачу сесійній залі, а ні в українському Кабінеті міністрів. Можна зробити також висновок, що Державний бюджет України на сьогоднішній день функціонує у наступному режимі. Коли бракує коштів для покриття видатків державного бюджету, беруться кредити на зовнішні запозичення. Коли бракує коштів місцевим бюджетам, тоді беруться казначейські позики. Що пропонує наше доблесне Міністерство фінансів натомість? А натомість воно пропонує такий механізм: казначейські векселі, а також здійснення видатків без запланованих бюджетних призначень, цьогоріч на суму у 50 мільярдів гривень. Окремим чином хочеться згадати і про податкові пільги горезвісні. Так минулого року Державний бюджет України недоотримав 7 мільярдів гривень податку на додану вартість внаслідок того, що певні суб'єкти господарювання отримали пільги на завезення медичного обладнання. Скажіть, будь ласка, шановні колеги, а від цього покращилась українська система охорони здоров'я? Чи може дешевшими стали ліки імпортного виробництва, які завозились в Україну повністю безконтрольно? Також заслуговує на увагу і те, яким чином у нас накопичувався, а потім погашався державний борг. За 2012 рік у нас 92 мільярди гривень було бездарно витрачено на погашення та обслуговування державного боргу. Уявімо собі, що цих видатків не треба було б здійснювати і 92 мільярди гривень могли б піти на українське сільське господарство, житлово-комунальну сферу, освіту, науку та культуру. Підсумовуючи, можу сказати, що фракція Всеукраїнського об'єднання "Свобода" категорично не сприймає бездарного управління державними фінансами, а відтак, не буде голосувати за постанову. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікЯ думаю, з трьох доповідей доповідь Рахункової палати дійсно заслуговує на увагу, бо це була доповідь фахівця, який реально розуміє куди йде країна. Лише декілька цифр і це цифр не опозиції, це цифри Рахункової палати. На виконання доходної частини бюджету 90 відсотків лише виконано, 10 відсотків не виконано. Виконання розхідної частини бюджету, лише 92 відсотки. ВВП, яке було заплановано фактично виконано в 20 разів менше, ви вдумайтесь, 3,9 заплановано, 0,2 виконано. Таким чином, майже 14 мільярдів гривень держава недоотримала тільки за рахунок невиконання показників по ВВП. Найстрашніша цифра, пригадайте 2008 рік, сільське господарство витягнуло тоді навіть в таких умовах країну, в умовах 2012 року падіння по сільському господарству – 4 з половиною відсотки. Такого країна вже не переживала останні 10 років. І це ще не все. Найстрашніші цифри, коли ми починаємо аналізувати кількість підприємств, які стали збитковими. Їх сьогодні вже, точніше, станом на 2012 рік тільки, кінець 2012 року, 40 відсотків. Тобто фактично 40 відсотків підприємств є такими, які визнані Міністерством фінансів, точніше, ні, Міністерство фінансів цього не визнає, а Рахунковою палатою як збиткові. І це ще не все. Набагато страшніші цифри, коли ми розуміємо баланс зовнішньої торгівлі. Фактично він зріс в 1,7 рази в порівнянні з попереднім роком. І то це був не найкращий рік. ми розуміємо, які це показники і куди вони тягнуть країну. При цьому ще цілий ряд показників, які розкриті Рахунковою палатою, повернуто гарантованих державою боргів. Ви вдумайтеся в це, 17 відсотків. Тобто кожен шостий кредит повернуто було в 2012 році. А ми після цього кажемо: "А де ж ці кошти?" І от тепер починаємо аналізувати наші успіхи. Кажуть, Євро 2012. Скажіть, будь ласка, чому та ж сама Рахункова палата виявила 3 з половиною мільярди гривень нецільового використання коштів тільки на будівництві аеропорту "Бориспіль"? Тільки будівництво одного аеропорту 3 з половиною мільярди гривень. І ви нам кажете і звітуєте про якісь успіхи? На мій погляд, те, що сталося з державним бюджетом в 2012 році, уряду треба звітувати не про виконання бюджету, а саме треба прозвітувати про невиконання бюджету, бо всі закладені цифри привели до того, що по даних Рахункової палати кожна третя програма цільова навіть не розпочата була в 2012 році. І знову-таки, я підкреслюю, це не найгірший рік, який тоді планувався. Ще гірша ситуація, що всі ці тенденції фактично перекочуються в 2013 рік. Що ми бачимо? Останні звіти Мінстату – це фактично хроніка війни. 10 відсотків падіння промислового виробництва – це в умовах зростання і стабільності? Що далі буде з країною? В цих умовах, на жаль, міністр фінансів не дає ніяких відповідей. Він констатує лише одну річ – це невдала кон'юнктура світових цін на метали і хімію. Та якщо тільки цим пояснювати ті нецільові десятки й десятки мільярдів гривень, які були використані в бюджеті, не цільове розкрадання пряме бюджету, ми фактично тоді тільки дамо відповіді на ці запитання. На жаль, Міністерство фінансів навіть не може оцінити реального стану речей. Ось чому опозиція ставила питання за наслідками 2012 року про те, що уряд Януковича повинен піти у відставку. Не може далі країна скочуватися кожен місяць в прірву, коли не можуть навіть встановити діагноз того, що відбувається. Саме тому фракція "Батьківщина" і наполягала на тому, щоб ми тут в цій сесійній залі провели відкриту чесну розмову, що далі робити. Які ж механізми пропонує уряд? Векселя, списання заборгованості енерго- і газовим холдингам. Це при тому, що наростання заборгованості населення вже досягло по комунальних платежах 14 мільярдів гривень. Фактично уряд і далі пробує ховатись за цифрами, не даючи відповіді на ключові запитання. Тому, пане Колобов, не дивно, що ваші працівники Міністерства фінансів, щоб врятуватися від цих цифр, розуміючи правду, заливають зеленим змієм свою реальну ситуацію, в якій знаходиться країна. Тому такий уряд далі триматися не може. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікШановний головуючий! Шановні народні депутати! Бюджет можна оцінювати з точки зору цільового спрямування коштів та їх ефективності. Але є інший аспект бюджету, - його збалансованість. І саме на цій частині, на цьому аспекті бюджету я хотів би детальніше зупинитись. Минулорічний бюджет вирізнявся унікальною нереальністю доходів. Фактичні доходи загального фонду Державного бюджету минулого року виявилися на 10 відсотків або на 33 мільярди гривень менше, ніж було затверджено Законом про бюджет. Нестачу коштів було покрито звичним, але не дуже небезпечним способом – нарощуванням боргів. Минулого року борги переростили на 42,4 мільярда гривень. Бюджетна політика минулого року знову повернула в сторону нарощування дефіциту і боргів. Перша версія бюджету передбачала дефіцит – 25 мільярдів гривень. 38 так званих поліпшень бюджету збільшили нестачу коштів до 38,8 мільярда гривень. У поданому нам звіті дефіцит бюджету надається вже в сумі 53,4 мільярда гривень або майже 4 відсотків ВВП. За моїми оцінками, реальна цифра дефіциту бюджету – 70 мільярдів гривень або 5 відсотків ВВП. Але і це ще не кінцева цифра. В цьому залі звучала сьогодні інформація, яку я хочу підтвердити. З середини минулого року на рахунках уряду не було коштів. Днями на казначейському рахунку уряду було 8 мільйонів гривень. У зв'язку з цим з минулого року ми стали стикатися з явищем несплати бюджетних зобов'язань, невиконання бюджетом зобов'язань за виконані роботи. Це не що інше, як дефіцит бюджету. У парламенті зараз гуляє кілька законів щодо векселів, ми сьогодні слухали їх. Якими збираються оформити бюджетні зобов'язання попереднього року. У зв'язку з поданим звітом я хотів би задати вам, всім нам, кілька простих питань. Яку цифру видатків ми збираємося затвердити сьогодні постановою, якщо векселями збираються оформити заборгованість минулого року? На видатки якого року будуть віднесені ті видатки, які збираються оформити векселями? На дефіцит бюджету якого року збираються віднести видатки, які збираються оформити векселями? Минулого року уряд відродив вкрай небезпечну дорогу нарощування боргів – життя в дефіцит. Минулій рік вже в історії. Про цю історичну тенденцію можна було б вже не говорити, якби не повторилась ситуація цього року. Бюджет цього року затверджений із зростанням на 9,2 відсотка загальний фонд державного бюджету. Ми вже маємо п'ять місяців або майже половину року, ми маємо фактичне зростання на 2,4 відсотка або в 4 рази менше. За моїми оцінками бюджет цього року не буде виконаний на 20-25 мільярдів гривень або дефіцит бюджету виявиться в півтора рази більше ніж затверджено законом. В таких умовах уряду слід припинити сіяти ілюзію в суспільстві про небачені ресурси, які збираються поділити під час чергового перегляду бюджету. Чесна, відповідальна перед країною, перед економікою, перед людьми політика вимагає зовсім іншого секвестру бюджету і закриття будь-яких лазівок уникнення оподаткування. П'ятий рік підряд я закликаю уряду зійти з дороги нарощування боргів, припинити затягувати борговий зашморг на шию українських громадян та її економіки. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Про денонсацію угоди з Республікою КіпрШановні народні депутати, кожна країна, яка поважає свою економіку, має перелік країн, так званих офшорних країн, угоди з якими підлягають додатковій перевірці і додатковому оподаткуванню. Країна Кіпр є типовою офшорною державою. Навіть після вступу до Європейського Союзу вони повністю залишили схему ухиляння від оподаткування, шляхом, фактично, нульової ставки оподаткування прибутку та приросту капіталу. Вони роблять це шляхом бази старих компаній, пояснюючи, що закон не має зворотної сили, і старі компанії мають всі ці офшорні привілеї. І саме та криза банківська, яка вибухнула на Кіпрі, має причиною саме те, що ця держава відмовилася, незважаючи на вимогу Європейського Союзу, піти за схемою нормального цивілізованого оподаткування. Незважаючи, що це все відомо всім економістам, ті, хто займається питаннями оподаткування, фінансами, в Україні наполегливо продовжують приховувати офшорну схему з Кіпром. Всі олігархи українські або починали, або і зараз мають компанії на Кіпрі. Всі оборудки, величезні мільярдні, використовують ці структури. І чинна влада дивним чином продовжує закривати на це очі. Тому що саме їхні рахунки знаходяться на Кіпрі, і їхні компанії знаходяться на Кіпрі. І сьогодні вони нам розповідають, що нема коштів у держави на елементарне – на лікування, нема коштів у держави на ліки для дітей, які вмирають. Нема! Нема коштів на пенсії, і пенсійний вік вони підвищують. В той же час виведено за два роки біля 70 мільярдів доларів через офшорні схеми. Ця сума еквівалентна сумі зовнішнього боргу України. І це блюзнірство говорити, що нема коштів, коли кошти, зрозуміло, де є. Чітко, конкретно зафіксовано, це є факт, і проти цього факту вони нічого не можуть сказати. Наступне, шановні друзі. Коли тут, з цієї трибуни, мій колега Терьохін двічі доповідав пропозицію щодо голосування, наш уряд Юлії Тимошенко вносив пропозицію щодо денонсацію цієї угоди. Партія регіонів і комуністи не голосували, тому що їхні рахунки знаходяться там. І сьогодні, коли ви говорите, що у вас немає бюджетних коштів, є механізм їх отримати. І голосуванням за денонсацію цієї угоди буде чітко зафіксовано, хто хоче фінансувати бюджет, хто хоче фінансувати соціальну сферу, хто хоче виривати економіку України з кризи, а хто хоче ховати свої гроші в офшорних зонах. Ми вимагаємо, фракція "Батьківщина", негайно проголосувати за закони, які внесені, і поставити крапку на цих офшорних брудних схемах. Ключевые слова: Государственный бюджет, Коррупция, Кипр. |
На этой странице собраны выступления депутатов Верховной Рады Украины по определенной теме. Общий список выступлений всех народных депутатов по всем темам находится здесь.