Выступления депутатов Верховной Рады Украины по теме «Государственный бюджет»

На этой странице собраны выступления депутатов Верховной Рады Украины по определенной теме. Общий список выступлений всех народных депутатов по всем темам находится здесь.

Дубневич Ярослав Васильович

Ярослав Дубневич
Партія "УДАР"
24/05/2013 13:43

Шановні народні депутати, шановні виборці! У своєму виступі я хочу заторкнути проблему, від котрої сьогодні, переконаний, потерпають усі місцеві громади, і не тільки на моїй рідній Львівщині. Мова йде про ситуацію з масовими затримками проведення платежів органами Державної казначейської служби України. Зазвичай у минулі роки проблема із проведення зареєстрованих платіжних доручень виникала у листопаді-грудні місяці. Тоді кожен міський, сільський та селищний голова ставав у чергу до свого касира і випрошував провести платежі на найбільш необхідні речі для місцевих громад: оплатити ремонти доріг, шкіл, лікарень. Уже у 2012 році ситуація змінилася на гірше. Вперше проблеми з казначейським обслуговуванням виникли вже на початку вересня. Внаслідок непродуманої бюджетної та пенсійної політики держава залізла в кишеню до кожної громади, скориставшись без її згоди коштами і без того куцих місцевих бюджетів. Наслідком стала ситуація, що на сьогодні під завершення півріччя 2013 року на Львівщині досі тільки наполовину погашена казначейська заборгованість минулого 2012 року. Однак, ще гірша ситуація у 2013 теперішньому році. Вже з початку року органи Казначейства блокують будь-які платежі, окрім захищених статей. І то якщо мова йде про виплату заробітної плати, то працівники бюджетних галузей опиняються у край нерівному становищі. Зокрема, працівники комунальних підприємств отримують заробітну плату із затримками, адже видатки комунальної галузі не є захищеними. У арсеналі все: від багаторазових повернень під надуманими приводами кожної платіжки до повного ігнорування проведення платіжних доручень навіть поза 30-денний термін, передбачений законодавством. В результаті, навіть офіційна статистика на Львівщині вражає. Місцеве відділення казначейства станом на 1 травня 2013 року визнає за собою затримку платежів на 70 мільйонів гривень видатків місцевих бюджетів. А скільки ще платіжних доручень насправді навіть не зареєстровано під надуманими приводами можна тільки здогадуватися. Нещодавно ми заслуховували на Комітеті Верховної Ради України з питань бюджету представника Державної казначейської служби України. Він заявив, що якогось дня на єдиному казначейському рахунку залишалося - вдумайтесь – аж 800 тисяч гривень. Я особисто хотів би, щоб це була помилка. Переконаний, що нам слід законодавчо реформувати систему і принципи, на яких працює Державна казначейська служба України, яка блокуванням платежів ставить на коліна усі місцеві громади. Сьогодні багато говорять про адміністративно-територіальну реформу. Так от, перший крок такої реформи, вважаю, надати можливість місцевим радам самостійно обирати банки, через які слід здійснювати свої видатки.

Ключевые слова: Государственный бюджет.

Шлемко Дмитро Васильович

Дмитро Шлемко
ВО "Батьківщина"
24/05/2013 13:16

Шановні співвітчизники, в політичних дискусіях, особливо рейтингових ток-шоу часто використовується як аргумент Партії регіонів теза, що Донбас годує Галичину. Чи насправді це так? Чи дійсно Львівська, Івано-Франківська, Тернопільські області є лише споживачами донецьких, луганських економічних донорів? Як засвідчує аналіз доходів і витрат цих регіонів, то не все, про що говорять політики, є правдою. Для того, щоб дати відповідь на питання, хто кого годує в Україні, потрібно визначити, в основному, дві позиції: скільки коштів область чи регіон дає в державну казну, і скільки від неї отримує назад? Цей баланс є хоч простою, але досить точною порівняльною характеристикою ситуації. Наведу цифри: Галичина у 2012 році внесла до державної скарбниці у вигляді податків 8,4 мільярди гривень, а взамін у вигляді дотацій отримала 7,9 мільярди. З Донбасу в цьому ж році до Державного бюджету надійшло понад 21 мільярд гривень, тобто у 2,5 рази більше, ніж з трьох галицьких областей, однак з державної казни Донецька та Луганська області у 2012 році у вигляді дотацій, субсидій, субвенцій, трансфертів Пенсійного фонду, бюджетного фінансування вугільної галузі отримали аж 48,6 мільярди, або в шість разів більше, ніж три області Галичини. Якщо більшість областей України отримує трансферти, розраховані у відповідності з Бюджетним кодексом, тобто в залежності від чисельності населення, за кількістю учнів, тощо, то Донеччина є лідером за цільовими коштами, які виділяються на виконання специфічних робіт і послуг, часто це пов'язано з наявністю корупційного інтересу, коли бюджетні асигнування виділяються для згаданого регіону на підставі не Закону про держбюджет, а підзаконних актів. Нещодавно бюджетний комітет Верховної Ради перерозподілив 1,7 мільярда гривень для областей. Не треба гадати, кому і скільки перепало. Івано-Франківщина отримала 11,7 мільйона гривень, Донеччина - 160 мільйонів, тобто в 14 разів більше, отак завжди. В той же час заможний донецький регіон є аутсайдером в сплаті ПДВ до бюджету. Причина проста – повні відшкодування експортного ПДВ донецьким компаніям, так у 2012 році на Донбасі було зібрано 15,9 мільярда гривень ПДВ, а відшкодовано 14, 3 мільярда. Щодо підприємств Галичини, то з них ПДВ збирають сповна, а повертають лише частково. Ще гірша ситуація у Донбасі з пенсійним забезпеченням, щоб Донецькій області прогодувати місцевих пенсіонерів, кожен працюючий донеччанин повинен щомісячно сплачувати в Пенсійний фонд тисячу 37 гривень, а, насправді, ці нарахування на одного працюючого становлять лише 645 гривень. Тому з центрального бюджету на утримання кожного донецького пенсіонера додають 392 гривні на одного працюючого або 13,8 мільярда гривень складають трансферти Пенсійному фонду Донбасу. Висновок з наведеного: Донбас не годує Галичину.

Ключевые слова: Государственный бюджет.

Ляшко Олег Валерійович

Олег Ляшко
Позафракційний
21/05/2013 10:59

Щодо удосконалення процедури здійснення державних закупівель

Шановний Володимире Васильовичу! Шановні колеги! Надзвичайно важливий законопроект, який має бути розглянутий. І я з цього приводу хочу повідомити дані Державної служби статистики про проведення закупівель товарів, робіт і послуг за державні кошти за січень-березень 2013 року. На перший погляд, ніби звичайні цифри. Але, якщо проаналізувати, можна побачити дуже багато цікавого. Наприклад, за перший квартал 2013 року із застосуванням процедури закупівлі у одного учасника або без застосування взагалі тендерних процедур проведено закупівель на суму 100 мільярдів гривень. Це майже в півтора рази більше, ніж усі види тендерних процедур. Тобто це свідчення масової корупції у системі державних закупівель, коли на 100 мільярдів гривень без застосування тендерних процедур у проведенні закупівель. І тому я думаю, що треба суттєво виправляти тендерне законодавство, аби припинити корупцію у закупівлях за державні кошти.

Ключевые слова: Коррупция, Тендеры, Государственный бюджет.

Продан Оксана Петрівна

Оксана Продан
Партія "УДАР"
14/05/2013 17:54

Фінансові векселі у Податковому кодексі

Шановний Володимире Васильовичу, шановні колеги, партія «УДАР» прийшла в парламент для того, щоб створити рівні умови в економіці, забезпечити всіх людей легальними робочими місцями і надати можливість людям заробляти достойні заробітна плати і отримувати достойні пенсії. Саме тому ми внесли цілий ряд законопроектів, які створюють реальні умови для бізнесу - розвиватися, для людей – працювати легально і для пенсіонерів – отримувати захист і підтримку від держави. Разом з тим Партія регіонів не підтримує жодну ініціативу фракції «УДАР», саме ті ініціативи, які спрямовані на створення в Україні європейських умов ведення бізнесу і життя людей. Що стосується даного законопроекту і блоку тих законопроектів, якими пропонується ввести векселі, казначейські векселі в економіку України, то це той механізм, який пропонується Партією регіонів саме для того, щоб узаконити сьогоднішнє беззаконня влади. Тому що сьогодні бізнес не отримує насправді ні достроково, ні вчасно повернення ПДВ. Сьогодні бізнес до сих пір не отримав ті розрахунки, які обіцяла йому держава за роботи проведені до Євро-2012. І запропонованим проектом влада пропонує не просто простити всі свої борги бізнесу, але більше того забороняє бізнесу використовувати векселі для того, щоб платити владі бюджету бюджетними векселями. Прийняття цього законопроекту не просто буде заважати бізнесу, прийняття цього законопроекту позбавить мільйони людей робочих місць. Тому що вимивання обігових коштів призведе до того, що люди, по-перше, не зможуть платити зарплати, по-друге, будуть звільняти людей з роботи, по-третє, ми будемо мати збільшення цін на всі споживчі товари і ми будемо мати кримінальні справи за невиплату заробітних плат. Тому що Кримінальний кодекс ніхто не відміняв.

Ключевые слова: Государственный бюджет.

Пинзеник Віктор Михайлович

Віктор Пинзеник
Партія "УДАР"
14/05/2013 17:35

Щодо фінансових векселів у держбюджеті

Шановні народні депутати, шановний Володимире Васильовичу, проект закону, який пропонується прийняти, передбачає не тільки відшкодування ПДВ, погашення заборгованості векселями, але й погашення заборгованості за бюджетними видатками, яка виникла станом на 1 січня поточного року. Простіше кажучи, мова йде про запровадження в бюджетну практику фінансування бюджетних видатків папірцями, векселями. Очевидно, наступним кроком буде прийняття рішення про зарахування до бюджету податкових зобов'язань векселями. А тоді треба приймати наступне рішення про припинення обігу гривні, бо її замінить нова національна валюта, яка буде називатися векселями. За своєю природою вексель є урядовим зобов'язанням. Він нічим не відрізняється від ОВДП. Але, тобто випуск векселів – це дефіцит бюджету. Це збільшення боргу. Але, якщо питання випуску ОВДП регулюється Законом про Державний бюджет, то пропонованими змінами випуск векселів, тобто бюджетний дефіцит, державний борг перестають регулюватися. Вони віддаються на відкуп Кабінету Міністрів України. В такій ситуації виникає питання взагалі чи варто нам розглядати державний бюджет? Тим більше, що наші попередники затвердили безпрецедентну норму в бюджеті, яка дозволяє уряду перевищувати затверджену законом цифру видатків державного бюджету. Але є одна принципова відмінність ОВДП і казначейських векселів. ОВДП – це добровільне залучення коштів до бюджету, добровільні позики. Казначейські векселі - декларується добровільність, тому що суб'єктам господарювання пропонується дуже простий вибір: ви або отримуєте папірець, або не отримуєте нічого. Вексель – це форма примусового залучення коштів до бюджету, шляхом несплати зобов'язань за виконання роботи для державного бюджету. Я хочу застерегти, що прийняттям цього закону Україна скочується до варварських способів фінансування бюджетних видатків. І ми дуже недалеко будемо знаходитися від втрати керованості публічними коштами.

Ключевые слова: Государственный бюджет.

Соболєв Сергій Владиславович

Сергій Соболєв
ВО "Батьківщина"
14/05/2013 17:33

Щодо фінансових векселів у держбюджеті

Законопроект, який буде зараз розглядатися в сесійній залі, вже неодноразово обговорювався нами. Давайте розберемося, що ж пропонується цим законопроектом. Схема відшкодування податку на додану вартість, це ми вже проходили. І знаємо, чим це закінчилося, - багатомільярдними збитками для підприємств, вимиванням обігових коштів і фактично нищенням підприємств в Україні. Тепер пішли далі. Ми фактично повертаємося в шалені 90-ті роки, коли тепер вже і бюджет буде розраховуватися з місцевими бюджетами і підприємствами шляхом випуску векселів. Ви уявіть собі стан місцевих бюджетів і як будуть взагалі ухвалюватися ці бюджети, коли будуть розуміти, що наявність грошових коштів не передбачається при розрахунках з місцевими бюджетами. Тому, перш за все, дивує позиція Міністерства фінансів, Національного банку і в цілому Кабінету Міністрів, які вирішили в такий спосіб вирішити ключове для себе питання. Тепер можна, виявляється, не видавати живі гроші місцевим бюджетам, а під обіцянки майбутніх векселів фактично списувати багатомільярдні заборгованості перед вчителями, лікарями, перед недобудованими приміщеннями лікарень, шкіл, дитячих садочків саме в спосіб, який пропонується автором законопроекту. Саме тому пропозиція є дуже проста. Сьогодні зранку ми ухвалили закон про гармонізацію боротьби з корупцією з європейським законодавством. Там є одна норма – це перевірка на корупцію авторів законопроектів, які вносять такі рішення. Я вважаю, що це якраз є той варіант, який треба застосувати при розгляді такого законопроекту. Тому в нас є рішення фракції: цей законопроект підтриманий не буде. І ми вважаємо, що цей законопроект остаточно зруйнує фінансову і економічну систему України.

Ключевые слова: Государственный бюджет, Коррупция, Кабинет Министров Украины, Национальный банк Украины.

Іллєнко Андрій Юрійович

Андрій Іллєнко
ВО "Свобода"
14/05/2013 17:28

Щодо фінансових векселів у держбюджеті

Сьогодні і взагалі постійно під час засідань Верховної Ради ми бачимо спроби протягнути різні лобістські законопроекти, які мають на меті зовсім не задоволення потреб більшості українців, а задоволення економічних інтересів тих чи інших кланів, які обслуговує нинішній режим. І, власне, ситуація з векселями – це найбільш красномовний приклад, тому що те, що сьогодні намагається проштовхнутися, - це є не що інше, як повне руйнування бюджетної системи України. Ми прекрасно розуміємо, що на сьогоднішній день згідно нашої Конституції і згідно всіх норм, згідно бюджетного законодавства, ми, власне, розрахунки ведемо тільки в грошах. Бюджет веде розрахунки тільки грошима. А зараз вводиться ситуація, коли будуть певні фантики, певні нічим не підкріплені папірці, якими будуть вестися розрахунки. Тобто по суті ми повертаємося на початок 90-х років в цьому плані, коли ми пам'ятаємо всі ці фінансові махінації, і коли ми пам'ятаємо, коли народ тотально зубожів, а деякі окремі люди вони тоді отримали величезні статки. І власне те, що сьогодні відбувається, це якраз приклад того, як певне угруповання політичне, яке сьогодні більшість людей називає сім'єю, от, власне, вони стоїть за тим, щоби цей законопроект «проштовхнути» і використовувати цей інструмент векселів для того, щоби збагачуватися. І для того, щоби створювати шкідливу ілюзію, коли отакими от речами насправді імітуються справжні реформи, а реальних реформ не відбувається і вводяться от такі от замінники, які шкодять економіці. І кожна людина повинна розуміти, що це стосується її безпосередньо, тому що це нищить бюджетну систему, тому що це нищить фінансову систему нашої держави і, відповідно, нищить загалом наш суверенітет. Тому фракція «Свободи» буде голосувати проти і закликає всіх інших депутатів також голосувати проти.

Ключевые слова: Государственный бюджет, Коррупция.

Пинзеник Віктор Михайлович

Віктор Пинзеник
Партія "УДАР"
18/04/2013 11:08

Щодо удосконалення механізму застосування фінансових векселів

Шановні народні депутати, шановний Володимире Васильовичу! Я б хотів звернутися до тих людей, що мають відношення до економіки чи мали відношення, чи займалися підприємницькою діяльністю, ПДВ теж має повертатися грошима, бо за цим стоять доходи українських підприємств, доходи працівників, які працюють на цих підприємствах. По-друге, якщо навіть використовувати іншу схему, то не потрібно випускати векселі. У нас є такий інструмент, який не один раз використовувався, який називаються «облігації внутрішньої державної позики». Про що іде мова зараз? Справді, добровільно... в добровільному режимі підприємствам будуть пропонувати, в них є дуже простий вибір: або ви нічого не отримаєте або ви отримаєте папірець, який можна продати з тим же ж словом «дискаунт», тільки ви добре розумієте, хто буде потім привласнювати ті кошти. Мова йде про відкриття вкрай корумпованої схеми заробляння доходів. І мені дивно чути про слухання законів про боротьбу з корупцією, коли приймаються інструменти, які відкривають широку, зелену дорогу для процвітання корупції в Україні.

Ключевые слова: Коррупция, Кабинет Министров Украины, Государственный бюджет.

Головко Михайло Йосифович

Михайло Головко
ВО "Свобода"
18/04/2013 11:05

Щодо удосконалення механізму застосування фінансових векселів

Ну, сьогодні пропозиція щодо впровадження векселів – це є ще одна корупційна схема, адже вексель – це є папір, який надається за боргові зобов'язання банками і державними установами перед підприємствами, які надавали послуги або свої товари. Тому впровадження векселів ми створимо таку корупційну схему, яка дає можливість наповнювати бюджет непідтвердженими фінансовими ресурсами, тобто ми створюємо, штучно наповнюємо бюджет України нічим не забезпеченими паперами. Тобто це призведе до обвалу гривні і подальшої стагнації української економіки. Тому ми не повинні сьогодні жартувати, це є дуже важливе і серйозне питання, яке може призвести до руйнування української економіки. Ми не можемо пускати в обіг фінансові системи векселів, нічим не підтверджених. І таким чином, уряд, який хоче тими векселями розраховуватися за надані послуги перед підприємствами, це є спекуляція, адже нехай вони такими векселями розраховуються із своїми зарплатою чи своїми відкатами, які вони сьогодні стрімко організували на всеукраїнському рівні. Тому ми категорично, фракція Всеукраїнське об'єднання «Свобода» не буде підтримувати цю ініціативу щодо впровадження цих векселів як механізму оборутки і розграбовування українського бюджету і руйнування української економіки. Ми не будемо підтримувати цей законопроект.

Ключевые слова: Коррупция, Кабинет Министров Украины, Государственный бюджет.

Гриценко Анатолій Степанович

Анатолій Гриценко
Позафракційний
18/04/2013 10:56

Щодо удосконалення механізму застосування фінансових векселів

Шановні колеги, фракція «Батьківщина» виступає проти включення цього законопроекту так же само як всього пакету з трьох до порядку денного. Що стоїть за цими трьома спробами проштовхнути через парламент векселя? По-перше, це банкрутство уряду. Попри всі розмови про покращення, немає грошей розрахуватися з підприємством і з бюджету чесно згідно закону. Це перше. Це треба визнати. І тому завтрашні питання про відставку уряду стає більш актуальне. Друге. Абсолютно не ринковий, корупційний механізм пропонується. Зверніть увагу, хто читав ті проекти, які повноваження ви даєте Кабінету Міністрів? Від імені законодавчого органу він сам буде визначати умови цих папірців. Він випише підприємцям зобов'язання на 100 років, може зразу вкладати з дисконтом через кожний рік на 5 чи на 10 відсотків, навіть без всіх тих «смотрящих», які заберуть ці дисконти. А чим розраховуватися з людьми, які працювали на підприємствах, які розраховували на ці кошти з бюджету? Також папірцями? Вони також чекатимуть кілька років чи чекатимуть поки хтось, а очевидно те міністерство доходів і зборів, плюс «смотрящий» в кожній галузі, в кожній області і будуть визначати кому, і коли, і з яким дисконтом погасити ці зобов'язання? Чисто корупційна схема, абсолютно безвідповідальна. Я пропоную всім, хто не тільки має бізнес в цьому залі і сам може постраждати, а тих, хто дбає про людей, які не отримують зарплату, проголосувати проти.

Ключевые слова: Коррупция, Кабинет Министров Украины, Государственный бюджет.

Страницы: 1 2 3 4 

© Павленко & Носов 1070 Extra Web Top