Who is Who in Ukraine Кто есть Кто в Украине Хто є Хто в Україні |
Звіт про виконання Державного бюджету за 2012 рікЯ думаю, з трьох доповідей доповідь Рахункової палати дійсно заслуговує на увагу, бо це була доповідь фахівця, який реально розуміє куди йде країна. Лише декілька цифр і це цифр не опозиції, це цифри Рахункової палати. На виконання доходної частини бюджету 90 відсотків лише виконано, 10 відсотків не виконано. Виконання розхідної частини бюджету, лише 92 відсотки. ВВП, яке було заплановано фактично виконано в 20 разів менше, ви вдумайтесь, 3,9 заплановано, 0,2 виконано. Таким чином, майже 14 мільярдів гривень держава недоотримала тільки за рахунок невиконання показників по ВВП. Найстрашніша цифра, пригадайте 2008 рік, сільське господарство витягнуло тоді навіть в таких умовах країну, в умовах 2012 року падіння по сільському господарству – 4 з половиною відсотки. Такого країна вже не переживала останні 10 років. І це ще не все. Найстрашніші цифри, коли ми починаємо аналізувати кількість підприємств, які стали збитковими. Їх сьогодні вже, точніше, станом на 2012 рік тільки, кінець 2012 року, 40 відсотків. Тобто фактично 40 відсотків підприємств є такими, які визнані Міністерством фінансів, точніше, ні, Міністерство фінансів цього не визнає, а Рахунковою палатою як збиткові. І це ще не все. Набагато страшніші цифри, коли ми розуміємо баланс зовнішньої торгівлі. Фактично він зріс в 1,7 рази в порівнянні з попереднім роком. І то це був не найкращий рік. ми розуміємо, які це показники і куди вони тягнуть країну. При цьому ще цілий ряд показників, які розкриті Рахунковою палатою, повернуто гарантованих державою боргів. Ви вдумайтеся в це, 17 відсотків. Тобто кожен шостий кредит повернуто було в 2012 році. А ми після цього кажемо: "А де ж ці кошти?" І от тепер починаємо аналізувати наші успіхи. Кажуть, Євро 2012. Скажіть, будь ласка, чому та ж сама Рахункова палата виявила 3 з половиною мільярди гривень нецільового використання коштів тільки на будівництві аеропорту "Бориспіль"? Тільки будівництво одного аеропорту 3 з половиною мільярди гривень. І ви нам кажете і звітуєте про якісь успіхи? На мій погляд, те, що сталося з державним бюджетом в 2012 році, уряду треба звітувати не про виконання бюджету, а саме треба прозвітувати про невиконання бюджету, бо всі закладені цифри привели до того, що по даних Рахункової палати кожна третя програма цільова навіть не розпочата була в 2012 році. І знову-таки, я підкреслюю, це не найгірший рік, який тоді планувався. Ще гірша ситуація, що всі ці тенденції фактично перекочуються в 2013 рік. Що ми бачимо? Останні звіти Мінстату – це фактично хроніка війни. 10 відсотків падіння промислового виробництва – це в умовах зростання і стабільності? Що далі буде з країною? В цих умовах, на жаль, міністр фінансів не дає ніяких відповідей. Він констатує лише одну річ – це невдала кон'юнктура світових цін на метали і хімію. Та якщо тільки цим пояснювати ті нецільові десятки й десятки мільярдів гривень, які були використані в бюджеті, не цільове розкрадання пряме бюджету, ми фактично тоді тільки дамо відповіді на ці запитання. На жаль, Міністерство фінансів навіть не може оцінити реального стану речей. Ось чому опозиція ставила питання за наслідками 2012 року про те, що уряд Януковича повинен піти у відставку. Не може далі країна скочуватися кожен місяць в прірву, коли не можуть навіть встановити діагноз того, що відбувається. Саме тому фракція "Батьківщина" і наполягала на тому, щоб ми тут в цій сесійній залі провели відкриту чесну розмову, що далі робити. Які ж механізми пропонує уряд? Векселя, списання заборгованості енерго- і газовим холдингам. Це при тому, що наростання заборгованості населення вже досягло по комунальних платежах 14 мільярдів гривень. Фактично уряд і далі пробує ховатись за цифрами, не даючи відповіді на ключові запитання. Тому, пане Колобов, не дивно, що ваші працівники Міністерства фінансів, щоб врятуватися від цих цифр, розуміючи правду, заливають зеленим змієм свою реальну ситуацію, в якій знаходиться країна. Тому такий уряд далі триматися не може. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
|
Я хотів би почати цей виступ з цифр. Вчора відбулось ще одне покращення, це покращення, яке передбачає мінус 10 відсотків промислового виробництва. Падіння промислового виробництва в Україні за останніх 5 місяців склало 10 відсотків і, до речі, це по тим територіям, і по тим регіонами, де Партія регіонів, як партія, яка має найбільший промисловий капітал має підтримку і має свої компанії. Шановна більшість, ми звертаємось до вас, що відбувається в країні, ви звільняєте людей, ви закриваєте заводи, ви зменшуєте ВВП країни, ви зменшуєте можливість для України розвивати українську економіку. Друге. Ми до Президента Януковича маємо неймовірно важливе питання, яке стосується європейської інтеграції України. В рамках цього питання є 3 тези і 3 пункти, які повинні бути виконані. І я розпочну з одних, з основних пунктів – це пункт щодо зупинки політичних переслідувань та звільнення Юлії Тимошенко. Це питання постане на нашій зустрічі і ми хочемо, щоб Віктор Янукович дав чітку відповідь коли і в які терміни буде вирішені 3 критерії для підписання угоди з Європейським Союзом і в якій спосіб Юлія Тимошенко буде звільнена. Окремо хочу зазначити, що стан здоров’я Юлії Тимошенко є сьогодні загрозливий і для того, щоб вирішити це питання необхідно надати медичну допомогу Юлії Володимирівні за межами України. І ми окремо також будемо звертатися до всіх міжнародних інстанцій і українських, щоб надати можливість отримати медичну допомогу Юлії Тимошенко за кордоном. Третє. У нас стоїть питання виборів. І я окремо би зараз хотів наголосити про те, що опозиція наполягає на проведенні виборів виключно в той період, коли ми можемо запросити іноземних спостерігачів, коли ми можемо мобілізувати наших спостерігачів, коли влада не буде використовувати адміністративний ресурс так як вона використовує літом, тоді, коли ми можемо провести чесні і прозорі вибори. Проведення чесних і прозорих виборів повинно відбутися в ті терміни, які визначені комітетом про проведення всіх дочасних виборів, а саме 27 жовтня поточного року. Мова йде про проведення виборів як на 5 округах, де в опозиції вкрали перемогу, так само мова йде про проведення виборів в місті Києві, Київського міського голови та Київської міської ради. Це те питання, яке не вирішується тут, в стінах Верховної Ради України, а це те питання, яке повинен вирішити Президент України Віктор Янукович і дати вказівку своїй більшості проголосувати за це. Опозиція неодноразово наполягала на прийнятті відповідних постанов, але це не відбулося, проте влада вже сьогодні почала підготовку до проведення виборів. Так, наприклад, в 132 окрузі на Миколаєві, на якому під час парламентської кампанії Аркадій Корнацький виграв вибори і на якому Аркадій Корнацький отримав неймовірну підтримку миколаївців, сьогодні вранці була відправлені бригада з 120 бритоголових, які захоплюють його підприємство, які знищують його компанію і які вже сьогодні борються за те, щоб Аркадій Карнацький по цьому округу не йшов і за те, щоби кандидат від влади пройшов і по цьому, і по іншим округам. Хочу вважати і прошу, пане Голово, вважати це моїм депутатським запитом до Генерального прокурора України, міністра внутрішніх справ України та Голови Служби безпеки України. Зупиніть політичні переслідування по відношенню до опозиції. Ви порушуєте десятки кримінальних справ для того, щоби перетягнути людей в свою більшість, для того, щоб заставити людей голосувати по-іншому, для того, щоби сфальшувати вибори, для того, щоби знищити в Україні демократію. Ми як опозиція будемо боротися за кожного депутата, за кожного українця, який голосував за цього депутата, і будемо боротися за українську демократію, а саме за право народу України керувати в своїй державі. І ваша міліція, прокуратура і суд, і ваші гроші, які ви вкрали з державного бюджету вам не допоможуть утриматись у владі. Ключевые слова: Юлия Тимошенко, Выборы, Репрессии, Киев. |
|
Про денонсацію угоди з Республікою КіпрШановні народні депутати, кожна країна, яка поважає свою економіку, має перелік країн, так званих офшорних країн, угоди з якими підлягають додатковій перевірці і додатковому оподаткуванню. Країна Кіпр є типовою офшорною державою. Навіть після вступу до Європейського Союзу вони повністю залишили схему ухиляння від оподаткування, шляхом, фактично, нульової ставки оподаткування прибутку та приросту капіталу. Вони роблять це шляхом бази старих компаній, пояснюючи, що закон не має зворотної сили, і старі компанії мають всі ці офшорні привілеї. І саме та криза банківська, яка вибухнула на Кіпрі, має причиною саме те, що ця держава відмовилася, незважаючи на вимогу Європейського Союзу, піти за схемою нормального цивілізованого оподаткування. Незважаючи, що це все відомо всім економістам, ті, хто займається питаннями оподаткування, фінансами, в Україні наполегливо продовжують приховувати офшорну схему з Кіпром. Всі олігархи українські або починали, або і зараз мають компанії на Кіпрі. Всі оборудки, величезні мільярдні, використовують ці структури. І чинна влада дивним чином продовжує закривати на це очі. Тому що саме їхні рахунки знаходяться на Кіпрі, і їхні компанії знаходяться на Кіпрі. І сьогодні вони нам розповідають, що нема коштів у держави на елементарне – на лікування, нема коштів у держави на ліки для дітей, які вмирають. Нема! Нема коштів на пенсії, і пенсійний вік вони підвищують. В той же час виведено за два роки біля 70 мільярдів доларів через офшорні схеми. Ця сума еквівалентна сумі зовнішнього боргу України. І це блюзнірство говорити, що нема коштів, коли кошти, зрозуміло, де є. Чітко, конкретно зафіксовано, це є факт, і проти цього факту вони нічого не можуть сказати. Наступне, шановні друзі. Коли тут, з цієї трибуни, мій колега Терьохін двічі доповідав пропозицію щодо голосування, наш уряд Юлії Тимошенко вносив пропозицію щодо денонсацію цієї угоди. Партія регіонів і комуністи не голосували, тому що їхні рахунки знаходяться там. І сьогодні, коли ви говорите, що у вас немає бюджетних коштів, є механізм їх отримати. І голосуванням за денонсацію цієї угоди буде чітко зафіксовано, хто хоче фінансувати бюджет, хто хоче фінансувати соціальну сферу, хто хоче виривати економіку України з кризи, а хто хоче ховати свої гроші в офшорних зонах. Ми вимагаємо, фракція "Батьківщина", негайно проголосувати за закони, які внесені, і поставити крапку на цих офшорних брудних схемах. Ключевые слова: Государственный бюджет, Коррупция, Кипр. |
|
Про денонсацію угоди з Республікою КіпрШановні наші виборці, шановні колеги! В 1982 році помер Брежнєв. До влади почали приходити старці на дуже коротку дистанцію. І пишні похорони, і таке інше. Велика штучно створена країна, її економіка, її мораль, її міжнародна політика почали загнивати. Ми знаємо, чим це потім закінчилось. І саме в цей час, в 1982 році, тодішнє радянське керівництво підписує із малесенькою країною, розміщеною на половині острова, (бо одна половина, це така грецька, а друга фактично турецька), підписують угоду для того, щоб власне там ховати уже і партійну касу, і партійні гроші, та й свої власні гроші. Пройшло стільки часу. Розвалився давно Радянський Союз, опочив в бозі. Уже 20 з гаком років існує незалежна українська держава. А підписана тоді угода працює на всю потужність. Я можу сьогодні сказати і думаю, що це підтвердить буквально кожна чесна і нормальна людина. Про те, що через банки Кіпру пройшло, просочилося майже все українське багатство, нажите багатьма поколіннями українців, наших батьків, дідів та і нас, власне кажучи, з вами самих. На Кіпрі утворилася величезна фінансова дірка, куди стікалися кошти з пострадянського простору. І з Росії, і може менше трішки з Білорусії. Але, звичайно, велика частка там була і українська. Якось посол Кіпру в Україні назвав цифру. Він сказав, я цитую його. Він сказав так, що зафіксовано на Кіпрі коштів, які надійшли з України в у кіпрські банки, 14,7 мільярдів. Тобто майже 15 мільярдів! Але дуже цікаво, що було після цього в його фразі. Він сказав: "Але це тільки ті кошти, які не прикриті банковою таємницею". То можна собі уявити, що за тією таємницею. Це питання про те, щоби денонсувати цю застарілу абсолютно рахітичну угоду, яка висмоктала з України всі соки: економічні, моральні навіть і тому подібне. Країна, яка стала лазівкою для тіньового бізнесу, для корупції, відмивання грошей. Існує до сьогоднішнього дня. Це питання ставилося і до мене, я тут не є першим. І мене підтримає і Пинзеник колега, який вніс і свою, свій законопроект з цього приводу. Мушу сказати про те, що, але вона тоді не пройшла постанова. Чому не пройшла? Цілком зрозуміло. І хай на мене ніхто не ображається, але в цій залі, я переконаний, що є люди, які так само причетні, які тримають свої кошти, приховані кошти тримають так само на Кіпрі. Одначе, ніхто, мабуть, не сподівався, всі думали, що Кіпр малесенька країна, тут шматок моря, там, значить, десь у горах виноградники і тому подібне. Країна, бюджет якої і яка розвивається, і яка стоїть тільки на банківському капіталі фактично, майже, ну, ще туристичний бізнес там і тому подібне. Ніхто ж не думав, що станеться такий обвал Кіпрський великий, і що дуже багато грошей запханих, загнаних туди буквально легалізуються. Сьогодні така ситуація стала. І ми знаємо багато імен, дуже багато імен, не тільки українських, а й поза українських, людей, які тримали там свої кошти. Ну, вже здається після цього, коли Кіпр потрапив у цю яму, я думаю, що він з неї виповзе, і потрапив ще й тому, що це грецька частина Кіпру, це грецька, так би мовити, територія. І проблеми Греції фінансові, звичайно, що вони вдарили і по цій маленькій частині Кіпру. Через це, здається, ну, саме наступає час для того, щоби денонсувати цей застарілий абсолютно, застарілий документ. Я хочу відразу сказати, що на завтра, наскільки відомо, на завтра буде поставлено ратифікація нового документу уже підписаного Україною і Кіпром. Але я відразу хочу сказати про те, що в даному випадку йдеться про угоду. І через те, той, хто називає завтрашній документ угодою, лукавить або і бреше, через те, що там підписано конвенцію. Конвенція не потребує ратифікації, до неї можна, це рамкова, так би мовити, угода, до якої можна або приєднатися, або не приєднатися. Через те, фактично, навіть якщо завтра ви проголосуєте за оцю конвенцію… По-перше, я ще раз кажу, що це не грамотно, безграмотно, це не конвенція, це має бути угода. То фактично нічого не зміниться, Кіпр все одно залишиться чорною діркою. Може обережніше наші будуть ставитися тепер уже після цієї фінансової катастрофи, яка упала на Кіпр. Через те, я переконаний що сьогодні саме настав час для того, щоби денонсувати абсолютно цю угоду, ще раз кажу, застарілу, угоду злочинну сьогодні для України. І незалежна країна терпіти це, закривати очі на це просто не має права. Через те, я закликаю народних депутатів до того, щоби денонсувати, це розумно, денонсувати. Я не буду торкатися того питання треба чи не потрібно підписувати нам, скажімо, угоду про відміну подвійного оподаткування, це інше питання. Але те, що денонсувати цю угоду потрібно, це абсолютно ясно кожному. А далі життя вже покаже, як нам жити і як нам бути. Але я переконаний, що Кіпр став країною, ізгоєм, власне кажучи, який розбагатів на чужих, дуже часто кривавих, грошах, і втому числі і наших, от, і змушений був за це поплатитися. Я закликаю вас і хочу вірити, що багато хто і з Партії регіонів, бо опозицію опозиції я знаю, даруйте за тавтологію, вона буде голосувати за денонсацію, але я прошу і чесних порядних людей із Партії регіонів, а вони там є, також проголосувати за те, щоб денонсувати цей документ. Ключевые слова: Государственный бюджет, Коррупция. |
|
Шановні колеги! Останніми днями загострилася дискусія про те, куди рухається Україна і що чекають від нас громадяни в найближчій перспективі. Хочу від імені фракції "Батьківщина" сказати про те, що вибір української держави визначений не чинним законодавством, хоча це так само важливо, він визначений історією, традицією, прагненнями наших людей. Ми – географічно європейська країна і країна, яка може привести у відповідність наші цінності, нашу історію з реальною політикою, яка відбувається в країні. І коли нам закидають, що ми в реальній практиці не підтримуємо європейський вибір, я хочу наголосити, що європейський вибір – це не підписання угоди для того, щоб нанести шкоду якійсь сусідній державі чи домовленості вночі з сусідньою державою Росією, щоб образити Європу, це крок до тих цінностей, які повинні виконуватися в країні. Ми не можемо підтримати підписання угоди з Європейським Союзом українській державі, де панує зневага до закону, нехтування правами людини і зневага до основних цінностей. Тому і Європейська комісія, і ми як опозиція говоримо про наступне. Ми маємо час до листопада привести Україну до європейських стандартів. Ми повинні підписувати асоціацію про угоду не з домінантною політичних переслідувань і з Тимошенко у тюрмі, не з реформованою правоохоронною системою і корупційною судовою системою. Ми повинні підійти до листопада і виконати три головні зобов’язання: Тимошенко повинна бути на свободі; судова і правоохоронна система повинна бути реформована, а не бути корупційною; і Виборчий кодекс, і всі проблеми з виборчими округами повинні бути вирішені. На сьогоднішній день ми пропонуємо до волі компромісну формулу. 27 жовтня ми проводимо вибори в п’яти округах, де насправді перемогли наші кандидати, і вони є реальними депутатами. Але якщо сталася така ситуація, ми готові ще раз довести, що в жовтні місяці українські громадяни підтримають опозицію. Ми знаємо, що Президент дав вказівку в тих округах висунути голів обласних адміністрацій, бо вже немає кого висувати, хто б міг перемогти. Ми сприйняли це як позитивну інформацію. Тому що голови обласних адміністрацій в цих п’яти округах якраз сфальсифікували вибори. І щоб ті фальсифікатори вийшли на вибори разом з нашими кандидатами, було б правильно, щоб люди зробили оцінку. Тому 27 жовтня довибори в п’яти округах, і, звичайно, право Києва – обирати своє місцеве самоврядування. Опричників чи пришлих людей, я думаю, уже вони завершили свою кар’єру, і ми сподіваємося, що і Київ матиме Київську раду і міського голову. Отже, друзі, за європейські цінності і за Україну в Європі! Ключевые слова: Европейский Союз, Киев, Выборы, Юлия Тимошенко, Права человека. |
|
Шановні друзі, ще раз вам хочу підкреслити. Не потрібна Україні адміністрація ні в Києві, ні в Севастополі. Ще раз, що адміністрація – це ознака тоталітарної країни. Ніде в світі такого нема. Візьміть таку проблемну країну як Боснія і Герцеговина, яка поділена на три частини, там нема в Сараєві Президентської адміністрації. Візьміть Бельгію, в якій маса проблем між фламандцями і валлонами і окремий округ Брюссель. Але він самоврядний цей округ цей округ Брюссель як земля окрема. Там нема королівської адміністрації. Це повний абсурд, це навіть не середньовіччя. Це якась сатрапія часів Перської імперії. Мати обласні і державні, і міські адміністрації. Я прошу всіх, перш за все націонал-демократів відмовитися від підтримки того старого компартійного гачка, на який була спіймана Україна ще на початку свого розвитку і що суттєво загальмувало і економічний, і політичний розвиток. Ключевые слова: Киев. |
|
Шановні колеги! Всі законопроект наших колег законопроекти правильні з тактичної точки зору, хоча мусимо сказати, що стратегічно місцеве самоврядування цими законопроектами не повертаємо. Ми фактично повертаємо Київ в часи Кучми, Омельченка і ще гірших часів Януковича, Черновецького, Попова. Тому що ідея місцевого самоврядування і наших зобов'язань перед європейськими структурами та, власне, зобов'язань перед територіальною громадою вимагає від нас наступної моделі управління. Ми обираємо, кияни, Київську раду. Київська рада формує виконком (якщо хочете, можемо пафосно назвати "урядом Києва"), який здійснює всі повноваження в частині управління міста Києва. Де в цій системі координат місце Президента? Президент лише контролює додержання законів України на території міста Києва і переймається проблемою виконання столичних функцій. Формально представництво Президента в Києві максимально мусило би займатися упорядкуванням дипломатичних і консульських представництв, системою комунікацій. Але жодним чином вони не можуть займатися економікою міста Києва, оскільки кияни повинні визначити людей, які це роблять. Звідки нинішня, якщо хочете, окупаційна модель влади, тому що голова обласної адміністрації, як ярлик монголо-татари давали, отримує і їде в область, бере карту і знайомиться з районами області. Так само, як і представник від Президента, до того, який не розуміє, що таке Київ, отримує згоду на керування. Тому, друзі, тактично ми, звичайно, можемо вирішити питання сумісництва посад. Але стратегічно ми самоврядування в Київ не повертаємо. Сьогодні голови районних адміністрацій, і цілком зрозуміло, що це ради з виконкомом повинні бути, взагалі на рівні району не повинно бути президента. Бо це абсурд, що на рівні району є президент. Сьогодні що роблять районні адміністрації? МАФи ділять! Вони вдень знімають частину МАФів, а вночі відновлюють ті МАФи, які кришують діти прокурорів чи міліції. Оце вся робота районних адміністрацій. Тому ще раз кажу. Наша позиція як опозиції – повернути місцеве самоврядування, а не обрати міського голову, який матиме багато повноважень. І ще одна репліка. Тут багато колег, я би сказав, таких друзів, вічних друзів постійно влади. Вони протоптали дорогу ще до Януковича і кажуть, що в принципі Київраду можна не переобирати. Ви дайте нам згоду влітку мера обрати, і ми домовимося і з чортом, і з сатаною, і з Черновецьким. Хочу ще раз сказати. Якщо ми підемо на обрання міського голови без Київради, це буде зрада Києва і зрада місцевого самоврядування. |
|
Шановні виборці, шановні колеги! Київське питання на устах всієї країни уже рік і більше. А чому? Тому що влада є, але по суті у Києві вона нелегітимна. Діє глава Київської міської державної адміністрації, який ніде жодного разу не отримав вотуму довіри від киян. Діяла Київська міська рада, яка, починаючи із 3 червня цього року, також перестала бути легітимною. Немає районних рад, які були розпущені рішенням, інспірованим главою Київської міської державної адміністрації, але це рішення, за оцінкою багатьох експертів, має антиконституційний характер. Виглядає, що Київ так і не зможе дійти до тих високих стандартів Магдебурзького права, які він мав, ще починаючи із часів середньовіччя, тому що прийшла до влади та команда, яка сповідує принципи, далекі навіть від епохи розвиненого середньовіччя. Їм не треба ні самоврядування, ні міської ради, ні районних рад, а пару кишенькових депутатів, які можуть, у зрозумілий їм спосіб, натискати кнопки в раді, розграбовувати землі, майно і все те, що в Києві ще лишилося. З тим, щоби такого уникнути, необхідно внести зміни до законодавства, які, звичайно, сьогодні Партія регіонів разом із комуністами, звичайно ж, не пропустить. Чому? Тому що зміни до законодавства, які пропонує опозиція, вони поновлюють місцеве самоврядування в місті Києві. Я пропоную повернутися до діяльності районних рад у місті Києві і відобразити це у змінах до Закону "Про столицю України - місто-герой Київ". Я також пропоную, як і колеги, які виступали до мене, чітко записати у пункті 10.1 Закону про столицю України, що київський міський голова, обраний киянами, в обов'язковому порядку призначається Президентом України главою Київської міської державної адміністрації. Тоді ми зможемо говорити, що глава адміністрації діє від імені киян і в інтересах киян, звичайно, поєднуючи також і необхідні функції державного управління. Бо Київ має столичний статус і особливості управління в місті Києві, звичайно, є. Ще один момент. Антиконституційний суд України декілька днів тому прийняв рішення, яким, по суті, ввів заборону на проведення будь-яких виборів у місті Києві протягом найближчих 2-2,5 років. По суті, Конституційний суд прийняв рішення за всіх киян, не питаючи у них дозволу на таке рішення. Судді Конституційного суду, не довго обтяжуючи себе роздумами, сказали: "Ви, кияни, будете без міського голови аж до жовтня 2015 року". Правда, Конституційний суд не сказав про справжні мотиви такого рішення: що є надія у теперішнього Президента, у всіх тих, хто біля нього, що вони виграють кампанію 2015 року, продовжать собі ще на 5 років повноваження щонайменше. А потім, мовляв, можна спокійно і в Києві проводити кампанію по виборах мера. "Ми ж і так уже будемо мати всю повноту влади, тому "закрутимо гайки", так що вже після другої нашої так званої перемоги, кияни оберуть того мера, який нам вигідний", - думає собі так влада. І дала команду антиконституційному суду прийняти рішення проти киян, проти будь-яких київських інтересів. Такі рішення неприпустимі, таким рішенням Конституційний суд, взагалі поставив себе поза законом. А в Раді, якщо ще є необхідна кількість депутатів, не тільки і з опозиції, а, може, і в більшості умовній, бо сьогодні щось рішення не проходять. В Партії регіонів, можливо, є люди, які ще переймаються про самоврядування, то вони повинні проголосувати рішення про те, що вибори міського голови і міської ради в місті Києві повинні відбутися. І тоді можна врятувати ситуацію в Києві, надавши можливість киянам прийняти рішення від свого імені, а не виконувати рішення антиконституційного суду, які накинуті йому владою в своїх інтересах. Ще один момент. Ніби всім подобається, а от є глава адміністрації, навіщо ще якісь зайві розмови в радах? Але все це прямо позначається на економічній діяльності міста Києва. Скажіть, якби був обраний киянами міський голова, він допустив би три роки поспіль такі гігантські вилучення із київського міського бюджету? 8 мільярдів гривень вилучається щороку із київського міського бюджету. Куди ці мільярди йдуть? Якби вони йшли кудись на людей - це ще одне пояснення, але реальні зарплати в країні падають, реальні пенсії падають, купівельна спроможність людей падає. І у киян, які заробляють ці гроші, ці гривні вилучаються нібито в державний бюджет. Правда, ніхто їх потім, вилучених гривень, не бачить. Ні міськрада у теперішньому її складі, ні міський глава адміністрації Попов нічого не можуть, а, я думаю, і не хочуть зробити в цій ситуації. І ці вилучення, антинародні, антикиївські, із міського бюджету продовжуються. Скажіть, якби був обраний киянами міський голова, він би сидів склавши руки, і спостерігав за цією ситуацією? Очевидно, ні. Спираючись на підтримку киян, він би робив все для того, щоб кошти, зароблені в Києві, працювали для киян. Яким шляхом йде теперішня київська влада? А у них не лишається, якщо потурати апетитам уряду Азарова, жодного іншого шляху, як не виплачувати надбавки бюджетникам, вчителям, лікарям або недоплачувати ці добавки, збільшувати орендні ставки по всіх київських орендах - і дерти з малого підприємця, їм залишається збільшувати плату за землю - і дерти з малого підприємства, їм залишається шукати правдами і не правдами гроші, щоб у тих-таки киян забрати - і покривати ці дірки в Київському бюджеті, які створили: Янукович, Азаров в і їхня камарилья. То що, це київська політика?! Це політика в інтересах киян?! Уже зараз говориться про те, що це Попов ніби в низькому старті на вибори готується. Але уже ж зараз говориться про те, що, тільки теперішня влада у Києві - такого не буде, звичайно, але вони собі так думають, що таке може трапитися, - так от, якщо вони перемагають – зразу збільшення комунальних платежів в середньому на 25 відсотків. Чому? Тому що ж гроші видають в центр, а треба поповнювати їх із кишень простих киян. Зразу збільшення плати за проїзд, зразу збільшення плати за всі обслуговування комунального характеру. Все це чекає киян, якщо теперішня влада правдами й не правдами продовжить собі мандат. Ми цього допустити не можемо. Тому єдиний вихід, який тепер у Києві і який тепер перед всією країною, якщо взагалі в країні стоїть питання самоврядування ще взагалі, - це відійти від будь-яких установок, які там зверху в парламент спускаються, і проголосувати постанову, яка внесена опозицією про проведення виборів міського голови і міської ради в жовтні цього року. Будь-які інші маніпуляції з виборами в місті Києві говорять про незаконний і злочинний характер київської влади, яка правдами і не правдами хоче продовжувати своє перебування біля годівниці, яка працює проти інтересів киян. Кошти, які витрачаються на ці розв'язки, величезні. Дороги нібито там вони будуть, облаштовують, а пробки і автомобілісти, які не можуть доїхати до місця призначення, тільки зростають. Значить, де ефективне використання грошей? Немає. Де Київрада, яка це контролює? Немає. Де тепер взагалі після цього рішення Конституційного Суду Київрада? Немає. Будуть ходить нелегітимні депутати від Партії регіонів і залишків блоку Черновецького. І, по суті, з тим, щоб зберегти собі ще депутатські повноваження на 2,5 роки, просто розкрадати все те, що в Києві лишається. Наше завдання як опозиції і всіх киян не допустити, щоб це свавілля у Києві продовжилося, прийняти закони, які відновлюють самоврядування у місті Києві, будь-який закон із чотирьох, який зараз внесений опозицією, і домогтися призначення чесних демократичних виборів у місті Києві, виборів міського голови і міської ради у жовтні цього року. Дякую за увагу. Слава Україні! |
|
Шановні співвітчизники! Шановні кияни! Зараз розглядається законопроект, яким пропонується фактично повернути самоврядування до міста Києва, щодо призначення на посаду голови Київської міської державної адміністрації виключно особи, обраної київським міським головою. Тому що те, що відбулося, коли Партія регіонів за вказівкою Януковича прийняла фактично зміни до Закону "Про столицю", антиконституційні зміни, і в результаті ми маємо, коли виконавчий орган міської ради очолює особа, не обрана міським головою, це є прямим порушенням 141-ї статті Конституції, яка каже, що "територіальна громада міста Києва має право на основі загального рівного, прямого виборчого права обирати шляхом таємного голосування міського голову, – увага! – який очолює виконавчий орган Київської міської ради та головує на її засіданнях". Зараз ми маємо якогось смотрящего от донецького, який не має жодного відношення до міста Києва, який, до того, керував 25-тисячним містечком і порівняється те з 3-мільйонним Києвом. Кияни мають право обрати такого ж як вони киянина, і не треба нам тут "смотрящих" ні донецьких, ні єнакіївських, ні ще якихось. Кияни мають право на те, щоб нарешті було відновлено Магдебурзьке право в Києві, яке Київ має з 1454 року. А вийшло так, що прийшов до влади межигорський барин зі своєю Партією регіонів і позбавив киян цього Магдебурзького права, яке вони мали сотні років. Тому це питання принципове, тому що це є порушення фундаментальних прав киян – самим обирати собі свою міську раду. І це… те, що не призначаються вибори в Києві це є порушенням європейських міжнародних угод України, бо Україна підписала Європейську хартію самоврядування, де передбачена періодичність переобрання місцевих органів влади. Зараз фактично своїм рішенням Януковича… і продажні судді Конституційного Суду позбавляють киян цього права. І я хочу сказати. Навіть незважаючи, що там, в Конституційному Суді, не судді, а перелякані істоти, вони все-таки прийняли неоднозначне рішення, бо в їхньому рішенні іде про чергові вибори. Добре. А Черновецький як пішов у відставку? Достроково. Тому ми маємо право, повне право, Верховна Рада, призначити позачергові вибори міського голови! Тут, в цьому залі! І Конституційний Суд повернув назад це питання, саме до компетенції Верховної Ради призначати позачергові вибори. Так само, як і з міською владою, яка 3 червня втратила свої повноваження. Тому що Конституційний Суд, навіть цей сказав, що місцеві органи обираються не більше, ніж на 5 років, не більше! А у них вже 5-річний термін сплив! Тому ми маємо право тут, у Верховній Раді, призначити позачергові вибори. І така постанова від опозиції, призначити позачергові вибори на 27 жовтня цього року і міського голови київського, і Київської міської ради! Це буде по Конституції і за рішенням цього Конституційного Суду! Треба тільки мати волю і бажання. А кияни повинні примусити до цього цю Верховну Раду. І, друзі, хотів би звернути увагу на те, що так тихесенько Партія регіонів ліквідувала ще один інструмент дуже важливий самоврядування в Києві, це районні ради. Ну, от запитання до регіоналів, чому в Донецьку можна мати районні ради, а в місті Києві не можна?! Невже кияни гірші, ніж інші? Тому треба будь-що відновити таку форму самоврядування як районні ради в місті Києві! Щоб кожен квартал, кожен мікрорайон мав свого представника. І краще ці функції виконує якраз районна рада. І треба опозиції все зробити, щоб поновити районні ради в місті Києві! А тому, друзі, я закликаю прийняти будь-який з законопроектів, який запропонований зараз опозицією щодо відновлення самоврядування в місті Києві. Будь-який і це буде перший крок до відновлення самоврядування в місті Києві, до поваги до тих же киян і до відновлення магдебурзького права, яке підло вкрадено Януковичем у киян. Тому і таке відношення, до речі. Тому на останніх парламентських виборах жоден представник влади, ні явний, ні прихований, тим більше, якщо був від Партії регіонів, не отримав тут підтримки. Тут перемогли виключно опозиційні кандидати від "Батьківщини" і "Свобода". І тому я звертаюся до депутатів-мажоритарників від Києва. Ви сьогодні – єдина легітимна влада в Києві. Беріть цю владу, кияни цього чекають! Ця влада не легітимна. Тому, друзі, наше завдання – будь-що позачергові вибори в Києві на 27 жовтня. І прошу підтримати законопроекти опозиції. Дякую за увагу. |
|
Про скасування пільг і привілеївШановні колеги, у мене одне до вас запитання. Скажіть, будь ласка, а більшість із вас коли останній раз їздили в метро чи на громадському транспорті? Є кілька людей, але більшість зали… ну, зараз всі піднімуть, буде ліс рук, але депутат в метро, до речі, якому теж оплачується із Державного бюджету, тому що можна по посвідченню проходити в метро, але це сьогодні рідкість. Лише от наші колеги із опозиції, он "свободівці" майже ліс рук підняли. Але, з іншого боку, давайте хоч один раз подивимося, чи нам сьогодні, ми сьогодні весь час чуємо від уряду про те, що треба затягнути пояси, про те, що треба якось нам пережити складні часи. Так скажіть, будь ласка, а чому пояси має затягувати народ, а народні депутати, урядовці, Президент мають отримувати ті самі пільги, наче в найбагатшій країні світу? У Великобританії одного з одного з міністрів пересадили на електричку для того, щоб скасувати додаткові витрати на його службове авто, А у нас що? У нас це просто нереальна абсолютно картина! Давайте, якщо наш уряд змушує закликати народ затягувати пояси, то перші покажемо приклад. Чи слабо? Давайте! Зараз голосування покаже. Ключевые слова: Государственный бюджет. |
Страницы: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 
На этой странице собраны выступления членов определенной фракции в зале заседаний Верховной Рады Украины. Общий список выступлений народных депутатов всех фракций находится здесь.