Who is Who in Ukraine Кто есть Кто в Украине Хто є Хто в Україні |
Шановні народні депутати! Шановні наші виборці! Брати і сестри українці! Ви знаєте, якось так дивно чути, що нас тут учать моралі і нам розказують про виконання закону і про виконання Регламенту саме ті, які дуже активно порушують цей закон, порушують Регламент і порушують Конституцію України. Нас тут звинувачують в тому, що ми там свистимо. Але наш свист, товариство, наші крики – це є лише реакція на грубе порушення українського законодавства і Конституції України. І повірте вже мені, що наш свист, то є ніщо, порівнюючи з тим, скільки свиснула Партія регіонів і комуністи в українського народу під час цього щурячого засідання 4 квітня, коли втекли звідси з Грушевського і перейшли на Банкову. Але найприкріше мені, людині, яка має вищу юридичну освіту, зрештою як і дуже багатьом викладачам, професорам, академікам, які навчали юридичного фаху, навіть багатьох тих, які тут сидять в залі, було почути реакцію на оце так зване «виїзне пленарне засідання» зі сторони Вищого адміністративного суду. Товариство, це є ганьба, що ми живемо в такій державі, коли суди повністю не користуються тими нормами, які зафіксовані в Конституції України і в Регламенті, а вони виключно діють, напевно, за дзвінком з Банкової, виконуючи політичні замовлення. З якою прикрістю мені говорили професори, які навчали багатьох з нас юридичного фаху, про те, як їм завтра вчити студентів. Я вчора на Погоджувальній раді говорив про те, а як себе мають відчувати сьогодні студенти-юристи, особливо першокурсники студенти-юристи, які приходять, вчаться і завтра вони будуть фахівцями, професіоналами в якій державі? В державі, де плюють на закон, в державі, де в Регламенті, в Конституції чорним по білому написано одне, а влада, яка має більшість для реалізації своїх примх, вона трактує цей закон по-іншому, а пізніше відповідні судові органи легітимізують оце трактування. Товариство, оце і є признаки узурпації влади, коли виконавча, законодавча і судова влада знаходяться в одних руках, в руках одного кримінального олігархічного клану. Оце і є признаки будівництва диктатури в українські державі, оце і є признаки, коли нищиться право, коли в нас руйнується один з найважніших державних інститутів – парламент. Але ж насправді, парламент – це і є дискусія, насправді, парламент – це і є дебати, насправді, парламент – це не те, що більшість має закон, вносить цей закон, і буде так, як вони сказали. Насправді, для того і існує опозиція, щоб давати зміни і доповнення до будь-якого законопроекту, щоб реалізувати те, про що говорять наші виборці, те, що просять наші виборці. І щоб ці законопроекти виходили не від однієї фракції і гарантовано так, як хоче цього більшість, бо вони перемогли на виборах, а законопроекти – це є певний продукт компромісу, законопроект – це є тоді, коли різні думки враховуються різних територій України, різних прошарків населення. І тому парламент, якщо в нас має існувати, він має існувати за європейськими принципами. Те, що відбулося 4 квітня – це велика ганьба. І нам розказували про те, що посли європейських держав дали реакцію на те, що нібито відбувається блокування трибуни. Ми – представники трьох опозиційний фракцій в той самий день мали зустріч також близько з двадцятьма послами Європейського Союзу. І вони нам говорили зовсім протилежне. Вони нам казали, що немає таких випадків в європейській практиці, як є в українському парламенті, коли зафіксовано, що треба проводити засідання саме тут, за тою адресою і коли обумовлені випадки, коли можна покинути цей зал, ігноруються ці конституційні норми відповідно парламентською більшістю, от нам про це говорили представники європейських країн. Крім того, ми, звичайно, вважаємо, що то є велика ганьба, що 4 квітня були ухвалені декілька надзвичайно негативних для української держави, соціального розвитку і економічного розвитку нашої крани законів, зокрема 2177 і суспільство про то повинно знати. Це є Закон про внесення змін до Бюджетного кодексу щодо визначення деяких доходів бюджету. Цей закон ухвалений нібито, псевдо ухвалений в цілому повністю руйнує місцеве само врядування. Він узаконює корупційну схему взяття бюджетних зобов'язань без планових призначень та відбирає у місцевих бюджетів ще одне джерело надходження – реєстраційний збір за проведення державної реєстрації юридичних осіб та фізичних осіб-підприємців. Нарешті, 2476, який був ухвалений – це проект Закону про внесення змін до статті 6 Закону про Державний бюджет на 2013 рік щодо державних гарантій. Який, фактично, узаконює скочування України в боргову яму, ідеться про величезні позики, які беруться, скажімо, на рахунок держави. І нарешті, закон 1154 про особливості діяльності санаційного банку, суть якого полягає в створенні санаційного банку, основною задачею якого буде купівля проблемних активів комерційних банків. Тобто держава тепер буде відповідати за ті кредити, які потрібно буде сплачувати людям, а не приватні комерційні банки, це є чисто лобістський закон. Шановне товариство, хочемо, щоб парламент працював, щоб нас – українців поважали і шанували, треба щоб він працював законно. І ми будемо, опозиція, добиватися цього. Слава Україні! Ключевые слова: Конституция Украины, Оппозиция. |
На этой странице показан текст одного определенного выступления одного из депутатов Верховной Рады Украины. Общий список выступлений всех народных депутатов находится здесь.